چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

بالاخره بازی بتمن، سری Telltale در موبایل عرضه شد

۸۳۴ بازديد
 بازی Telltale، یکی از معروف ترین بازی هایی است که به صورت داستان محور ارائه می شود. این نوع از بازی ها، ساده هستند و بیشتر به صورت تصمیم گیری و بر مبنای مکالمه ساخته می شوند.

به گزارش کلیک، این نوع از بازی ها به راحتی به نسخه های موبایل تبدیل می شوند و ورودی های لمسی را به خوبی به کار می گیرند. اکنون بازی Telltale آمادگی لازم برای ورود به هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

بتمن، اخرین بازی استودیو، داستانی شبیه به دیگر بازی ها ندارد و دارای داستانی مجزا است.  مجموعه بتمن که بروس وین با پوشیدن شنل و بالاپوش راهبان آن را آغاز کرده است، داستانی از سال های اولیه ماجراهای جنگ های صلیبی  یا Caped Crusader است. بازیکن هم بتمن و هم بروس وین را کنترل می کند، در هر زمان می تواند رویکرد یک وضعیت خاص را انتخاب کند که یا به صورت normal باشد یا masked vigilante انتخاب کند.

batman2

batman1

batman3

در سبک Telltale، بازی به پنج قسمت تقسیم می شود. اولین قسمت دو ماه است که بر روی کنسول و کامپیوتر شخصی در دسترس است و اکنون برای iOS عرضه شده است. متاسفانه، نسخه اندروید این بازی هنوز به بازار نیامده و قرار است به زودی عرضه شود و همگان منتظر هستند. در همین احوال، قسمت دوم برای کامپیوتر شخصی و کنسول عرضه شده است.

قیمت قسمت اول بازی تقریبا ۱۷ هزار تومان است و به نظر می رسد که باقی قسمت ها نیز با همین قیمت عرضه شوند.ستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.