سه شنبه ۲۱ فروردین ۰۳

رندر اچ تی سی یو 12+ (+HTC U12) لو رفت: 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه

۷۹۶ بازديد

برخی معتقدند که شاید اچ تی سی اچ تی سی یو 12 (HTC U12)‌ را معرفی نکند و مستقیما به اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) برسد! شاید این جمله کمی برای شما عجیب باشد اما حقیقت این است که اچ تی سی مدل پرچمدار و نسخه پلاس آن را مثل دیگر شرکت ها همزمان با هم معرفی می کند و در حقیقت مدل پلاس می شود پرچمدار نیمه دوم هر سال آن ها که فبلت طور تر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندری که از اچ تی سی یو 12+ (+HTC U12) لو رفته و 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه را نشان می دهد بررسی کنیم.

 

اچ تی سی U12+

اچ تی سی U12+

رندری که مشاهده می کنید گفته می شود که به اچ تی سی یو 12+ متعلق است. تا پیش از این شایعات به ما می گفتند که اواسط اردیبهشت باید منتظر رونمایی از پرچمدار بعدی اچ تی سی باشیم اما حالا منابع نزدیک به این شرکت تایوانی عنوان می کنند که اچ تی سی یو 12+ جایی اواسط خرداد رونمایی خواهد شد!

اینکه پرچمدار بعدی اچ تی سی اواسط خرداد معرفی شود احتمال معرفی پرچمدار نیمه دوم را کمی زیر سوال می برد، چرا که تنها 3 ماه بعد در نمایشگاه IFA 2018 یا شاید یک ماه پس از آن باید منتظر معرفی پرچمدار نیمه دوم آن ها باشیم و این منطقی نیست! البته اچ تی سی پیش از این نیز سابقه معرفی دیرهنگام تر پرچمدار خود را داشته است، برای مثال اچ تی سی 10 دیرتر از دیگر پرچمدارهای آن سال رونمایی شد و اچ تی سی یو 11 نیز همان حدود خرداد ماه رونمایی شد.

اگر درباره مشخصات سخت افزاری اچ تی سی یو 12+ بخواهید بپرسید باید به نمایشگر 6 اینچی QHD+ اشاره کنیم که حاشیه نمایشگر آن کمتر شده ، دوربین اصلی 12+16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 8+8 مگاپیکسلی خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات قابل انتظار این دستگاه است. اگر به دنبال قابلیت ویژه ای هستید باید بگوییم که احتمالا اچ تی سی قابلیت Edge Sense که به معنی قابل فشردن بودن قاب دور دستگاه است را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12+ می تواند پرچمدار خوبی برای این شرکت تایوانی باشد؟

Corona Renderer یا کورونا رندر چیست؟

Corona Render یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. Corona دوگانه است. پس سرعت و انعطاف را از موتورهای Biased render و کیفیت و سادگی را ازUnBiased render بدست آورده است. این موتور توسط ondra karlik در سال 2009 توسعه داده شده است. شما با کمک این پلاگین میتوانید به راحتی یک فضا را طراحی کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. پارامترهای سنگین و تنظیمات نور، متریال، شدت فوتون و …، همگی مواردی بود که شما موقع رندینگ کردن با آن درگیر بوده اید که در کورونا همه پارامترهای سنگین حذف شده است و این یک مزیت نسبی برای کورونا محسوب میشود.

کاربرد های کورونا رندر

1- نورپردازی

این موتور رندر نورهای جداگانه مخصوص خود را دارد.LIGHT ,sun light, ies ,نورهای sky همگی از جمله ابزارهای نورپردازی کورونا رندر هستند و میتوان بدون کمترین پیچیدگی از آن استفاده کرد و این منابع نور کم، فرایند نورپردازی را آسان خواهد کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.