سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مایکروسافت سرویسی را برای آموزش عمیق شبکه‌های عصبی در آژور منتشر کرد

۹۲۹ بازديد

مایکروسافت سرویسی را برای آموزش عمیق شبکه‌های عصبی در آژور منتشر کرد

مایکروسافت سرویس آموزش دسته‌ای هوش مصنوعی آژور را معرفی کرد.

 

مایکروسافت امروز در کنفرانس توسعه‌‌دهندگان Build 2017، آموزش دسته‌ای هوش مصنوعی آژور را معرفی کرد. به زبان ساده این سرویس آموزش عمیق دسته‌ای شبکه‌های عصبی در پلتفرم رایانش ابری مایکروسافت موسوم به آژور  را ممکن می‌کند. این سرویس اکنون در مرحله‌ی پیش‌نمایش خصوصی است و در حال حاضر مشخص نیست که نسخه‌ی پیش‌نمایش عمومی آن نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

می‌توان سرویس آموزش دسته‌ای هوش مصنوعی را این‌گونه تصور کرد که در آن توسعه‌دهندگان می‌توانند روی مدل‌های خود تمرکز کنند و نیازی به فکر کردن درباره‌ی عملکرد زیرساختار آن نداشته باشند.

در حالی که جزئیات زیادی درباره‌ی این سرویس منتشر نشده است، ایده‌ی کلی آن فراهم کردن سرویسی برای توسعه‌دهندگان است که در آن بتوانند مدل‌های یادگیری ماشین خود را آموزش دهند. مایکروسافت می‌گوید این سرویس از هر فریم‌ورکی پشتیبانی خواهد کرد؛ بنابراین توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تا از TensorFlow گوگل، Caffe یا تول‌کیت ادراکی خود مایکروسافت را استفاده کنند.

البته توسعه‌دهندگان و دانشمندان حوزه‌ی داده می‌توانند محیط مورد نیاز خود را برای آموزش مدلشان پیکره‌بندی کنند که این قابلیت بعدها می‌تواند روی هزینه‌ی این سرویس تاثیرگذار باشد. مایکروسافت اعلام کرد که توسعه‌دهندگان قادر به اجرای بار محاسباتی خود روی چندین پردازنده و واحد پردازش گرافیکی و در طولانی‌مدت روی چندین مدار مجتمع دیجیتال برنامه‌پذیر خواهند بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.