چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

با اپلیکیشن موبایل Revamps در جریان اخبار داغ باشید!

۷۷۴ بازديد
 
 با وجود اپلیکیشن Yahoo Revamps، اخبار ، محتوا و ویدئو بیشتری برای کاربران در جاده، اداره و یا در حالت استراحت در دسترس خواهد بود.

 به گزارش کلیک، روز پنجشنبه یاهو به روز رسانی وب سایت و برنامه موبایل خود را در ایالات متحده منتشر کرد. هم اکنون کاربران می توانند اخبار ، محتوا و ویدئو بیشتری را در جاده، اداره و یا در حالت استراحت در دسترس داشته باشند.

 سیمون خلف طی یک پست وبلاگ بیان کرد: با ارائه این اپلیکیشن، برقراری ارتباط و بحث ها برای کاربران بسیار راحت تر شده است و علاوه بر این، کاربران می توانند جریان های ادامه دار خبری را به راحتی هر چه تمام تر دنبال کنند.

یاهو اعلام کرد که استفاده از اخبار و نرم افزار مجله در سال 2015 سر به فلک کشیده است. بنابراین به روز رسانی این هفته باعث می شود که یافتن آخرین اخبار و مطالب مورد علاقه تان آسان تر شود. به جای باز کردن مقالات منحصر به فرد در زبانه مرورگر های متعدد، به سادگی بین داستانهای مربوطه درونی جا به جا شوید و به مطالبی که دیگران به اشترک گذاشته اند توجه کنید.همین طور می توانید آیکون قلب را لمس کنید و یا به سادگی برای پیدا کردن دیگر مقالات کلیک کنید.

خلف توضیح داد: زمانی که بر روی محتوای بیشتری کلیک می کنید، جریان یاهو با علایق شما بیشتر تناسب می یابد. استفاده بیشتر از برنامه و صفحه اصلی به شما تجربه بهتری خواهد داد.

مطمئنا شما هم موافقید که یک داستان خبری بدون مناظره ها و بحث هایی که بین کاربران بالا می گیرد، چندان جذاب نیست. یاهو مردم را برای به اشتراک گذاشتن افکار خود و تعامل با جامعه جدید تشویق می کند. بدین منظور، روی حباب speech بعد از یک مقاله کلیک کنید تا نظرات مهیج مردم در مورد آن مطلب را بخوانید.

این سرویس همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا در جریان داستان های زنده و در حال توسعه قرار بگیرند، آخرین اخبار را دنبال کنند و برای هر بروزرسانی جدیدی که منتشر می شود، نوتیفیکیشن دریافت کنند.

این نرم افزار یاهو  برای دانلود به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی در دسترس است؛ علاوه بر این، کاربران وب به سادگی می توانند به صفحه اصلی یاهو برای بررسی ویژگی های جدید مراجعه کنند.

در ماه اکتبر، یاهو نرم افزار ایمیل خود را با کلمه عبور و اضافه کردن پشتیبانی Microsoft Outlook و AOL Mail دوباره طراحی کرد. در ماه گذشته قابلیت اتصال به حساب کاربری جیمیل و گوگل اپس نیز به ایمیل یاهو افزوده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.