چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

تلویزیون های جدید هایسنس همه از کیفیت 4K پشتیبانی میکنند

۷۲۵ بازديد
تلویزیون های جدید هایسنس همه از کیفیت 4K پشتیبانی میکنند

به گزارش کلیک، شرکت چینی هایسنس 22 تلویزیون جدید خود را در CES 2016 معرفی کرد.

 

پر سر و صدا ترین محصولات معرفی شده عبارتند از H7،H8وH10 که همگی با کیفیت 4K هستند و از سیستم HDR نیز پشتیبانی می کنند.

 

تلویزیون های با سیستم HDR تصاویر زنده تر و با وضوح رنگ بهتری به بیننده میدهند به همین خاطر جزئیات بهتری نسبت به تلویزیون هایی که فاقد این ویژگی هستند نمایش می دهند. اما برای اینکه شما بتوانید از این ویژگی استفاده کنید باید تصویر نمایش داده شده نیز HDR باشد که تا کنون شرکت هایی مانند NetFlix و Amazon قول پخش به صورت HDR را داده اند.

حال سوال بزرگ اینجاست که آیا بیننده ها به این موضوع اهمیتی میدهند یا خیر!

 

  • H10 یک تلویزیون 65 اینچی خمیده با کیفیت پخش 4K و سه بعدی است که از آخرین فناوری های مربوط به تلویزیون ها بهره میبرد. فناوری هایی مانند پشتیبانی از اینترنت بی سیم، صدای 2بانده دالبی و بسیاری دیگر. این تلویزیون 2,799 دلاری قرار اس از نیمه دوم سال وارد بازار شود.

 

 

  • Hisense H9

H9 تقریبا مشابه مدل H10 است با این تفاوت که صفحه نمایش آن 55اینچ است. همچنین از تصاویر سه بعدی نیز پشتیبانی نمیکند ولی در بقیه موارد شبیه H10 است.

قیمت آن نیز حدود یک سوم مدل گفته شده است(999دلار) و از ماه فوریه به بازار عرضه می شود.

hisense-h9-series-4k-tv-2

  • Hisense H8

این تلویزیون برای کسانی است که خواهان فناوری 4K هستند ولی علاقه ای به صفحه خمیده ندارند.این مدل در دو اندازه 50اینچی(599دلار) و 55اینچی(699دلار) عرضه می شود.

همچنین فناوری های استفاده شده در آن وضوح رنگ خوبی به نمایش میگذارند ولی در مقایسه با مدل های H10و H10 از کیفیت پایین تری برخوردار است/

hisense-h8-series-4k-tv

  • Hisense H7

 

این مدل از تلویزیون های 4K هایسنس در 4 اندازه 43اینچی(399دلار)، 50 اینچی(549دلار)،55اینچی(649دلار) و 65اینچی(1,299دلار) عرضه می شود.

این مدل از فناوری HDR پشتیبانی میکند اما دیمر رنگی(تکنولوژی برای کاهش نور صفحه) ندارد که همین باعث میشود کیفیت رنگ مشکی در آن بین مدل های معرفی شده ضعیف ترین باشد. H7در ماه فوریه به بازار عرضه می شود.

hisense-h7-series-4k-tv

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.