چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

مودم های 5G اینتل XMM 8000 در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی می شود

۶۸۰ بازديد
اینتل XMM 8000

بسیاری از شرکت ها به دنبال توسعه نسل پنجم شبکه های ارتباطی هستند تا بتوانند زودتر از رقبا این فناوری را روانه بازار کنند. بر اساس گزارش های اخیر، مودم های 5G اینتل XMM 8000 در کنگره جهانی موبایل معرفی می شود.

شبکه ارتباطی 5G تبدیل به موضوع داغ این روزهای دنیای تکنولوژی شده است. این شبکه ارتباطی در مقایسه با نسل گذشته خود سرعت دانلود و آپلود بالاتری را برای کاربر به همراه دارد. در حالی که بسیاری از اپراتورهای مخابراتی همانند ورایزون و AT&T در حال توسعه این شبکه ارتباطی هستند، امکان استفاده از آن ها بدون وجود مودم امکان پذیر نیست (اولین شهرهای تحت پوشش خدمات 5G در جهان معرفی شدند).

در گذشته شرکت کره ای سامسونگ موفق به آزمایش شبکه ارتباطی 5G شده بود و حال در کنگره جهانی موبایل از مودم های 5G اینتل XMM 8000 رونمایی خواهد شد. علاوه بر رونمایی از این مودم، شرکت های تولیدکننده لپ تاپ نیز قصد دارند در این نمایشگاه محصولات تجهیز شده به این مودم را نیز معرفی کنند


شرکت های لنوو، دل، اچ پی و مایکروسافت در نظر دارند از لپ تاپ های هیبریدی خود مجهز به پردازنده های سری هشتم اینتل و مودم 5G اینتل XMM 8000 در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کنند. این محصولات در مراسم این شرکت به صورت زنده سرعت شبکه ارتباطی 5G را به حضار نشان می دهند.

در این مراسم علاوه بر معرفی مودم های مبتنی بر نسل پنجم شبکه های ارتباطی اینتل XMM 8000، این شرکت از برنامه های خود برای اتصال بیشتر دستگاه ها در آینده نزدیک پرده برداری می کند. این برنامه ها شامل موارد زیر است:

  • 11ax، که یکی از فناوری های مهم در اتصال وای فای محسوب می شود. در این مراسم از یک لپ تاپ باریک مجهز به وای فای 802.11ax رونمایی می شود.
  • کارکردهای eSIM که اینتل از آن ها به عنوان ویژگی های ضروری برای کامپیوترهای همیشه متصل یاد می کند.

این شرکت به توسعه فناوری های بیشتر در زمینه ارتباطات بی سیم ادامه می دهد و در زمینه عرضه محصولات با چنین ویژگی هایی با تولیدکنندگان مختلف همکاری می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.