دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

اعلام تاریخ عرضه تلویزیون های هنری و گران قیمت Serif سامسونگ

۷۷۴ بازديد
تلویزیون های serif سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرده که تلویزیون های قاب‌دار این شرکت از یکشنبه آینده وارد بازار خواهند شد. این تلویزیون ها وقتی خاموش هستند مثل یک اثر هنری به نظر می رسند. آنها در ۲ اندازه و به همراه تعداد انگشت شماری از دورقاب های قابل تعویض وارد بازار می‌شوند.

به گزارش کلیک، این اولین بار نیست که سامسونگ تلاش می کند تلویزیونی بسازد که کمتر شبیه تلویزیون باشد! تلویزیون های Serif این شرکت به گونه ای طراحی شده بودند که با مبلمان خانه‌ی شما هماهنگ باشند. تلویزیون های قاب دار سامسونگ، با ۱۰۰ قطعه‌ی هنری که از قبل روی آن کار گذاشته شده، و طیفی از تصاویر منتخب، از چشم‌اندازهای طبیعی تا شاهکارهای معماری را در بر می گیرند، به بازار عرضه می شوند. کتابخانه‌ای با بیش از ۳۰۰ قطعه‌ی هنری دیگر هم در اختیار خریداران این تلویزیون ها قرار خواهد گرفت. کافیست برای خرید هر قطعه ۲۰ دلار هزینه کنند. همچنین می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه‌ به مبلغ ۵ دلار، به عضویت این کتابخانه در آیند. البته این هزینه ها، تنها هزینه هایی نیستند که آنها برای داشتن یک اثر هنری می پردازند. اعمال تنظیمات مد هنری، درست به اندازه یک جعبه کابل، برق مصرف خواهد کرد.

قیمت مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچی به ترتیب ۱٫۹۹۹ و ۲٫۷۹۹ دلار است. دورقاب های چوبی قابل تعویض که سایه‌های سفید، بژ و گردویی دارند، برای تلویزیون ۵۵ اینچی ۲۰۰ دلار و برای مدل بزرگتر ۲۵۰ دلار هستند. آغاز فروش این تلویزیون به همراه قاب های یدکی اش، در ۱۸ ژوئن خواهد بود.

 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.