چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

اولین موبایل سونی بدون جک 3.5 میلی متری هدفون به زودی عرضه می شود

۷۶۶ بازديد

چه دوست داشته باشید و چه اکثر تولیدکننده ها به سونی حذف جک 3.5 میلی متری هدفون پیش می روند. حقیقتا ما این را دوست نداریم اما واقعیت این است که هر وقت موبایلی را با پورت Type-C می بینیم به این فکر فرو می رویم که حضور جک 3.5 میلی متری هدفون چند نسل دیگر می تواند باقی بماند! امروز خبری درباره احتمال عرضه اولین موبایل سونی بدون جک 3.5 میلی متری هدفون شنیده می شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

اما جدیدترین شایعه درباره جدیدترین پرچمدار سونی احتمال از قرار گرفتن یکی از جدیدترین ترندهای دوست نداشتنی چطور برداشت و استنباط شده است؟ در FCC امریکا دستگاهی ناشناخته تاییدیه گرفته است که از پورت Type C برای انتقال صدا و شارژ شدن بهره می برد. هر چند این به معنی حذف قطعی جک 3.5 میلی متری نیست اما می تواند نشانه ای باشد که بستر چنین اتفاقی فراهم است.

طبق اطلاعات ثبت شده برای آن ابعاد 152.79 میلی متر ارتفاع، عرض 72.42 میلی متر و اندازه نمایشگر 5.7 اینچ خواهد داشت. اگر بخواهیم با اکسپریا ایکس زد پریمیوم مقایسه کنیم باید گفت که ابعاد کمتری نسبت به 156*77 میلی متر آن دارد در حالی که نمایشگرآن 0.2 اینچ هم بزرگتر است … بله، این یعنی حاشیه نمایشگر کم شده است.

اگر چنین اتفاقی بیفتد شاید وضعیت کاربران شبیه زمانی باشد که پورت صدا و شارژ گوشی های سونی اریکسون یکسان بودند اما خوب اینکه حالا این پورت حداقل یونیورسال تر و با کیفیت تر است.

احتمال دارد که شاهد عرضه این دستگاه در کنفرانس سونی MWC 2018 تاریخ 7 اسفند باشیم. نظر شما چیست؟ با این تغییر موافقید؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.