پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش رايگان تبليغات و بازاريابی اينترنتی در ای ادز آكادمی

۷۰۱ بازديد
آموزش رایگان تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در ای ادز آکادمی

با گسترش کاربران ایرانی اینترنت، کسب و کارهای آنلاین نیز روز به روز در حال گسترش هستند و در این میان کسب و کارهایی که با دانش کافی از روش‌های تبلیغات آنلاین سود می‌برند آینده روشنی پیش رو خواهند داشت.

ای ادز

ای ادز آکادمی، یک مجموعه آموزشی است که به صورت تخصصی تمامی روش‌های تبلیغات آنلاین را به کاربران آموزش می‌دهد و با ارائه راهکارهای مفید در حوزه تجارت الکترونیک، بستر را برای داشتن یک کسب‌وکار هدفمند فراهم می‌سازد.

همچنین یکی از خدمات نوین ای ادز که به تازگی با عضویت در eAds دسترسی به آن فراهم شده است سرویس تبلیغات در اپلیکیشن‌های خارجی است. با استفاده از این سرویس می‌توان کاربران ایرانی اپلیکیشن‌های خارجی را هدف تبلیغات قرار داد. شما می‌توانید با انواع روش‌های تبلیغات موبایل در ای ادز آکادمی آشنا شوید.

سایر بخش‌های آکادمی ای ادز شامل تبلیغات گوگل، تبلیغات ویدئویی سئو و معرفی ابزار است که به صورت هفتگی با محتوای ویدئو و مقالات آموزشی به‌روز‌رسانی خواهد شد. همچنین ای ادز آکادمی امکان ایجاد صفحه اختصاصی را برای تمامی کاربران فراهم کرده است تا پژوهشگران و اساتید بتوانند محتوای آموزشی را در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارند.

برای آموزش تبلیغات آنلاین به نشانی www.eads.ir/academy مراجعه فرمایید.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.