سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

شرکت HP از کروم بوک 11 G4 خود برای محیط های آموزشی پرده برداشت؛ محصولی کارا، ارزان و مقاوم

۶۵۷ بازديد


این روزها استفاده از وسایل تکنولوژیک مانند نوت بوک ها در محیط های آموزشی بدل به یک امر کاملاً عادی شده است. اما در مورد دانش آموزان کم سن و سال تر این چالش وجود دارد که آنها به صورت معمول در حال جنب و جوش و شیطنت هستند و اگر لپ تاپی گرانقیمت در اختیارشان قرار گرفته باشد احتمال دارد ارزشش را نادیده گرفته و به سادگی به آن آسیب برسانند.

در همین راستا و در پاسخ به این مسئله غول دنیای کامپیوترهای شخصی، یعنی hp، تصمیم گرفته تا از یک کروم بوک جدید و البته جان ساخت، با قابلیت حمل بالا و با نام «Chromebook 11 G4» رونمایی به عمل آورد.

 

دیوایس یاد شده دارای باتری با طول عمر ۹.۵ ساعت محسوب می شود و در سیستم عامل کروم OS سوار گشته روی آن نیز تمامی ابزارهایی که یک دانش آموز ممکن است به آنها نیاز پیدا کند گنجانده شده. ضمناً اگر فرد نیاز به ارتباط اینترنتی دائمی داشته باشد راهکارهای لازم برای استفاده از فناوری های ارتباطی 4G‌ و 3G هم در نظر گرفته شده اند.

صفحه نمایش کروم بوک مورد بحث قابلیت چرخشی ۱۸۰ درجه ای دارد و اگر بخواهید می توانید نوت بوک را با یک پانل IPS سفارش دهید تا تصاویر را با وضوح بهتر و رنگ های زنده تری مشاهده کنید.

«اچ پی» محصول تازه ی خود را در اصل «Education Edition» یا «نسخه ی مناسب محیط های آموزشی» خطاب می کند. این شرکت برای اینکه نوت بوک مورد اشاره در اماکن آموزشی و برای دانش آموزان بازیگوش کارایی لازم را داشته باشد بدنه ی آن را به گونه ای طراحی کرده که با سقوط از ارتفاع ۷۰ سانتی متری مشکلی برای آن رخ نخواهد داد و البته خودش هم خاطر نشان می سازد که دیوایس می تواند به راحتی تست دستگاه های استاندارد مناسب ارتش را پشت سر بگذارد.

کیبرد لپ تاپ مذکور هم در مقابل قطرات آب مقاومت دارد و اگر محصلی خواست در حین ناهار خوردن تکالیف خود را انجام دهد، نباید نگرانی از بابت موضوع یاد شده داشته باشد.

Chromebook 11 G4 از اواخر ژانویه ۲۰۱۶ و با قیمتی ۱۹۹ دلاری راهی بازار خواهد شد.

 
 
 




 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.