چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

آموزش ذخیره تماس های تصویری اسکایپ بدون نیاز به روت کردن موبایل اندرویدی

۶۶۹ بازديد

اگر از کاربران سیستم عامل اندروید باشید، احتمالا از مزایای بی شماری که می توانید با روت کردن گجت تان بدست آورید آگاهید. هر چند شاید روت کردن اسمارت فون اندرویدی، گارانتی شما را باطل و برخی پردازه های تلفن شما را کند تر کند، اما دسترسی هایی که به لطف روت به برخی فایل های سیستم عامل یا اپلیکیشن های مختلف مهیا می شوند، همواره کاربران اندروید را به انجام این عمل تشویق می کند.

ضبط، ذخیره و بازیابی مکالمات اپلیکیشن اسکایپ هم از آن دسته مزایایی است که کاربران گجت های روت شده از آن بهره مند می شوند. این ویژگی برای بسیاری از کاربران آن قدر مهم است که تنها به همین دلیل، اقدام به روت کردن تلفن هوشمندشان می کنند، اما آن دسته افرادی که علاقه ای به این کار ندارند و خطرات احتمالی آن را نمی پذیرند باید چه کنند؟

برای این دسته از کاربران مطلبی آموزشی آماده کرده ایم که بتوانند بدون روت کردن تلفن شان از این قابلیت بهره بگیرند. پس اگر می خواهید مکالمات اسکایپ را ذخیره کنید اما تمایلی به روت کردن اسمارت فون خود ندارید، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

پیش از طی کردن مراحل زیر، در نظر داشته باشید که بهتر است از اطلاعات دیوایس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. هر چند احتمال رخداد حادثه در طی مراحل این آموزش بسیار کم است،  اما ما به هیچ عنوان نمی خواهیم که اطلاعات حیاتی شما از دست بروند.

قدم اول: فعال سازی USB Debugging

 

پیش از هر چیزی لازم است گزینه USB Debugging را در سیستم عامل خود فعال کنید. دسترسی و فعال سازی این گزینه تنها در شرایطی امکان پذیر است که تنظیمات توسعه دهنده را فعال کرده باشید.

برای فعال سازی تنظیمات توسعه دهنده، باید گزینه Build Number را در تلفن خود، هفت بار بفشارید. این گزینه در منوی Settings، تب About Phone و زیر شاخه Software info یافت می شود، هر چند ممکن است بر اساس برند تلفن شما این مسیر کمی متفاوت باشد.

حال که تنظیمات توسعه دهندگان را فعال کردید، در منوی اصلی تنظیمات، می توانید گزینه Developer Options را بیابید. در این قسمت، کافی است گزینه USB Debugging را تیک بزنید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

قدم دوم: دانلود و نصب اپلیکیشن Recordable

در این مرحله از این پروسه لازم است اپلیکیشن Recordable را هم روی رایانه شخصی و هم بر روی اسمارت فون اندرویدی تان نصب کنید. نسخه دسکتاپ و اندروید این اپلیکشن را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید. بعد از دانلود و نصب هر دو اپلیکیشن، به سراغ قدم بعدی بروید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.