چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

معرفی ربات Guggy؛ پیدا کردن گیف های مرتبط برای موضوعات مختلف

۶۸۶ بازديد

گیف ها این روزها همه جا دیده می شوند. جذاب هستند و می توان گفت که تقریبا همه ما برای رساندن مفهوم پیام هایمان، حداقل یک بار به سراغشان رفته ایم. اما پیدا کردن یک گیف متناسب با موضوعی خاص، همیشه آسان نیست و اغلب باید کلی صفحات مختلف وب را زیر و رو کنیم تا بالاخره به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند و دسترسی به مسائل مختلف را راحت تر می کنند. امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم Guggy را به شما معرفی کنیم؛ رباتی که می توان به کمک آن برای موضوعات مختلف، گیف های مرتبط پیدا کرد.

Guggy در نگاه اول ربات بسیار ساده ای است. منوهای تو در تو و پیچیده ای ندارد که گیج تان کند و مراحل کار با آن نیز به شدت ساده است. اما باید گفت که این ربات ساده، یکی از خلاقانه ترین و هوشمند ترین ربات های تلگرامی است که تا حالا طراحی شده. کارش را به خوبی انجام می دهد و هر از گاهی با نتایجی که در اختیارتان قرار می دهد، شگفت زده تان می کند.

 

برای دسترسی به آن نیز، فقط کافیست از طریق لینکی که پیش تر برای تان قرار دادیم، وارد صفحه Guggy شوید و با فشردن یا کلیک کردن روی کلید Start، این ربات جذاب را آماده به کار کنید. اما پس از آن، تنها کاری که باید بکنید، فکر کردن راجع به موضوعی است که می خواهید در ارتباط با آن یک گیف جذاب دریافت کنید.

موضوع تان را که پیدا کردید، برای ربات ارسالش کنید تا در کسری از ثانیه گیفی مرتبط با آن برای تان ارسال شود. اینجاست که به توانایی های Guggy پی می برید و می بینید که این ربات در درک مسائل مختلف تا چه اندازه با هوش است. در اغلب اوقات عملکرد Guggy فراتر از تصور است و چیزی که تحویل تان می دهد مطمئنا برای تان جالب خواهد بود.

اما این ربات کاربردی و جذاب آن طور که شاید تا به این لحظه فکر می کردید، بی ایراد نیست. بزرگترین مشکل آن این است که قادر به تشخیص درست مفاهیم فارسی یا هر زبان دیگری به جز انگلیسی نیست. کم و بیش آن ها را درک می کند اما در بیشتر مواقع نمی تواند آن چیزی را که دوست دارید تحویل تان دهد. با این حال، در کل Guggy ربات خوب و جذابی است. کار کردن با آن لذت بخش است و نمی توان منکر این قضیه شد.

اما امیدواریم که در آینده کمی در فهم زبان های مختلف دنیا نیز بهتر شود تا بتواند نیاز کاربران بیشتری را پوشش دهد. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.