جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بازی Wolfenstein 2 - The Diaries of Agent Silent Death برای Windows

۶۷۵ بازديد

بازی Wolfenstein 2: The New Colossus محصولی جدید از استودیوی بازیسازی Machine Games است که در سبک اکشن، ماجراجویی و شوتر اول‌شخص ساخته و طراحی شده و کمپانی Bethesda Softworks در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) آن را منتشر کرده است.
بسته الحاقی The Diaries of Agent Silent Death به تازگی برای این بازی عرضه شده و نسخه‌ای که در این پست قرار گرفته، شامل بازی اصلی همراه با تمامی آپدیت‌ها و این DLC جدید می‌شود.
این بازی در ادامه‌ی Wolfenstein: The New Order ساخته شده و در حقیقت هشتمین نسخه‌ی اصلی این سری به‌شمار می‌رود. شما باید باز هم در ماموریتی به آمریکای تحت فرمان نازی‌ها قدم بگذارید و شجاع‌ترین فرماندهان باقیمانده از گروه‌های مقاومت را جمع کنید.
در معروف‌ترین نقاط آمریکا، با نازی‌ها مبارزه کنید، توپ‌خانه‌ای از قوی‌ترین اسلحه‌ها بسازید و از توانایی‌ها و مهارت‌هایتان استفاده کنید تا راهتان را از میان مناطق مختلف نازی‌ها پیش ببرید.
داستان بازی، پنج ماه پس از وقایع Wolfenstein: The New Order در سال ۱۹۶۱ روایت می‌شود. کشته شدن ژنرال Deathshead به دستان شما، پیروزی کوتاه‌مدتی را برایتان رقم زد؛ اما نازی‌ها با حفظ قدرتشان در دنیا به حکومتشان ادامه می‌دهند و هنوز راه زیادی پیش روی شماست.

۱۸ بهمن ۹۶: نسخه فشرده Fitgirl-Update6 از نسخه‌ به‌روزرسانی‌شده بازی، با حجم 46.8 گیگابایت به پست اضافه شد.

امتیاز بازی:
Metacritic؛ 89/100
IGN؛ 9.1/10
GameSpot؛ 9/10
PC Gamer؛ 81/100

سیستم موردنیاز:
(OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions
Processor: AMD FX-8350/Ryzen 5 1400 or Intel Core i5-3570/i7-3770
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
Storage: 55 GB available space

راهنمای نصب بازی: ابتدا قبل از Extract کردن فایل های بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
برای نصب بازی‌ها با فایل فرمت iso ، باید نرم افزار Daemon Tools را که در انتهای همین پست برای دانلود قرار گرفته، نصب کنید.
- تمام پارت‌های بازی را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید (اکسترکت کنید)
- فایل iso موجود در پوشه‌ی ایجاد شده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. در این روش، نصب بازی به صورت درایو مجازی صورت می‌گیرد.
- با ورود به درایو مجازی و اجرای فایل Setup.exe می‌توانید بازی را نصب کنید.
- پس از اتمام مراحل نصب، تمام محتوای پوشه CODEX موجود در درایو مجازی را در محل نصب بازی، کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

توجه: تمام فایل‌های فشرده دارای ۵% ریکاوری هستند. با این ویژگی، دیگر مشکلی در Extract کردن فایل‌ها به‌وجود نمی‌آید. در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل اعم از ارور CRC و... می‌توان با انتخاب تمام پارت‌های دانلود شده و انتخاب گزینه Repair در قسمت Tools نرم افزار Winrar، تمام پارت‌ها را بازیابی و دوباره اکسترکت کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.