چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بازی AC Origins برای Windows

۷۰۰ بازديد

بازی Assassin's Creed Origins جدیدترین نسخه از سری محبوب Assassin's Creed است که توسط استودیوی بازیسازی Ubisoft Montreal در سبک اکشن، ماجراجویی، مخفی‌کاری و جهان‌باز طراحی و ساخته شده و کمپانی یوبی‌سافت آن را در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) منتشر کرده است.
داستان بازی همان‌طور که از نامش پیداست به ریشه‌های اساسین‌ها بازمی‌گردد. بازی در دنیای قدیمی و پر رمز و راز مصر روایت می‌شود. مصر باستان در سایه جنگ بر سر قدرت، در حال نابودیست.
شما به ریشه‌های برادری اساسین‌ها بازمی‌گردید و باید از افسانه‌های فراموش‌شده و رازهای تاریک آن زمان، پرده بردارید. در سرزمین پهناور مصر و در کرانه‌های رود نیل کاوش کنید، از رموز اهرام ثلاثه باخبر شوید و با دشمنان و موجودات شوم آن زمان، مبارزه کنید.
شما می‌توانید وارد داستان‌های مختلفی شوید و ماموریت‌های گوناگونی را به پایان برسانید. ده‌ها اسلحه‌ی مختلف در بازی طراحی شده که هر یک ویژگی‌های منحصربفرد خود را دارد. مهارت‌های مبارزه خود را در برابر باس‌های قدرتمند بازی به چالش بکشید و سلاح‌های مختلف را غارت کنید.

۱۷ بهمن ۹۶: نسخه فشرده Corepack - V3 با حجم 36.2 گیگابایت به پست اضافه شد.
۱۸ بهمن ۹۶: نسخه فشرده Fitgirl - V1.2.1 با حجم 24.2 گیگابایت به پست اضافه شد.

امتیاز بازی:
Metacritic؛ 84/100
IGN؛ 9/10
GameSpot؛ 7/10
+GamesRadar؛‌ 10/10

سیستم موردنیاز:
(OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Processor: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better
DirectX: Version 11
Storage: 42 GB available space
(Additional Notes: Video Preset: Lowest (720p

راهنمای نصب بازی: ابتدا قبل از Extract کردن فایل های بازی، آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
برای نصب بازی‌ها با فایل فرمت iso ، باید نرم افزار Daemon Tools را که در انتهای همین پست برای دانلود قرار گرفته، نصب کنید.
- تمام پارت‌های بازی را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید (اکسترکت کنید)
- فایل iso موجود در پوشه‌ی ایجاد شده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. در این روش، نصب بازی به صورت درایو مجازی صورت می‌گیرد.
- با ورود به درایو مجازی و اجرای فایل Setup.exe می‌توانید بازی را نصب کنید.
- پس از اتمام مراحل نصب، تمام محتوای پوشه Crack موجود در درایو مجازی را در محل نصب بازی، کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

توجه: تمام فایل‌های فشرده دارای ۵% ریکاوری هستند. با این ویژگی، دیگر مشکلی در Extract کردن فایل‌ها به‌وجود نمی‌آید. در صورت مشاهده‌ی هرگونه مشکل اعم از ارور CRC و... می‌توان با انتخاب تمام پارت‌های دانلود شده و انتخاب گزینه Repair در قسمت Tools نرم افزار Winrar، تمام پارت‌ها را بازیابی و دوباره اکسترکت کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.