سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بهترین اپلیکیشن های کیبورد برای اندروید

۷۹۱ بازديد
 
 صفحه کلید های پیش فرض گوشی های هوشمند معمولا قابلیت های چندانی به کاربر ارائه نمی دهند. از این رو به اپلیکیشن هایی که در این زمینه وجود دارند، توجه می کنیم.

 

کلیک- صفحه کلیدهای پیش فرض تلفن هوشمند به قدر کافی سریع نیست، و به خودی خود چندان دقیق نیست و اغلب باعث بروز مشکل می شود. در ادامه می توانید فهرست بهترین اپلیکیشن های صفحه کلید اندروید را مشاهده کنید.

1

 
  • Minuum – کوچک ترین نوع صفحه کلید

صفحه کلید Minuum ، همان صفحه کلید Qwerty شما نیست. اگر چه جای حروف روی آن مشابه هستند، تمام حروف الفبا روی همان خط مشاهده می شوند. بدین معنا که Minuum یکی از کوچک ترین صفحه کلیدهای اندروید است اما کاربرد آن بسیار آسان است.

Minuum با اینکه زیاد پرسرعت نیست و امکان ایجاد اشتباه در آن به راحتی وجود دارد، اما یک صفحه کلید بسیار خوب برای کسانی است که می خواهند در مکالمه خود، روی صفحه نمایش هنگام تایپ کردن پاسخ پیام های بیشتری را مشاهده کنند.

 2

  •  Fleksy – سریع ترین نوع صفحه کلید

Fleksy یک صفحه کلید بزرگ و روش های ساده ای برای سرعت تایپ کردن و ایجاد فاصله بین نوشته فراهم می کند. با ضربه زدن روی قسمت بالا و پایین می توانید کلمات درست را انتخاب کنید و اگر دکمه برگشت را بزنید یک کلمه حذف می شود و اگر جلو و یا Forward را بزنید می توانید یک کلمه اضافه کنید.

این یک سیستم بسیار مناسب است که باعث شده است ما Fleksy را به عنوان بهترین گزینه برای تایپ کردن استاندارد در مقایسه با شیوه ضربه زدن روی کلید پیشنهاد کنیم و یک برنامه نرم افزاری صفحه کلید نامرئی هم وجود دارد که به راحتی می توان آن را برای دوستان در معرض نمایش گذاشت.

3

  •  Swiftkey بهترین و مناسب ترین گزینه برای تایپ کردن چند زبان به طور همزمان است

احتمالاً متداول ترین صفحه کلید در گوگل Playstore یعنی swiftkey دارای بهترین واسط تایپ کردن در اندروید است. همانند swipe شما می توانید به شیوه قدیمی تایپ کنید و یا از روش ضربه زدن استفاده کنید ( که swiftkey آنرا flow می نامند) . و هر دو روش به یک اندازه خوب هستند.

گزینه های زیادی از لحاظ اندازه و فاصله وجود دارد از جمله حالت انگشتی که باعث ایجاد فاصله بین نیمه راست و چپ صفحه کلید می شود. علاوه بر این، swiftkey در مدیریت و کنترل زبان های چندگانه جزء یکی از صفحه کلیدهایی به شمار می رود که در آن لازم نیست شما به صورت دستی پیوسته زبان ها را عوض کنید. شما در قسمت تنظیمات زبان هایی که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید، نوع متن و ویژگی های دیگر به طور اتوماتیک برای همه زبان ها استفاده می شود. این صفحه کلید بسیار هوشمند است.

4

  •  Google Keyboard – بهترین صفحه کلید از لحاظ سادگی

صفحه کلید گوگل دارای یک رابط بسیار ساده و واضح است، تم های طراحی موضوع، زبان های متعدد، تایپ کردن به شیوه متن به گفتار و … همه از مزایای این صفحه کلید به شمار می آیند. شما می توانید این صفحه کلید را به صورت رایگان در play store دانلود کنید.

این صفحه کلید با سیستم هایی که با اندروید 4/4 و یا بیشتر کار می کنند سازگاری دارد.

5

  •  TouchPal – جالب ترین!

Touchpal بیشتر روی emoji ، مهارت، نمادهای احساس ( کاراکترهای متنی) و تصاویر تأکید دارد. اما بیشتر از 85 زبان را نشان می دهد و دارای ویژگی های ضربه زدن، محاسبه کلرد و محاسبه منحنی است. در Touchpal چیزی فراتر از رنگ ها و تم ها وجود دارد. این یک صفحه کلید مناسب برای پیام رسانی سریع و راحت است و به زودی در فهرست بهترین صفحه کلیدها راه پیدا می کند.

6

  •  Swype  بهترین صفحه کلید برای تایپ کردن به صورت ضربه زدن روی کلیدهاست

Swype ، متداول ترین صفحه کلیدی است که از روش ضربه زدن برای وارد کردن کاراکتر استفاده می کند. Swype بر اساس شیوه های پیغام دهی شما عمل می کند و به طور خودکار فرهنگ لغت ( دیکشنری) خود را با عبارت های جدیدی که شما تایپ می کنید به روز رسانی می کند و برای سرعت بخشیدن به کار و مطابق با خطاها و یا اشتباهاتی که شما می کنید به طور خودکار بین کلمه ها فاصله ایجاد می کند.

اگر چه تایپ کردن به این شیوه اکتسابی است و اگر شما به دنبال بهترین نمونه آن هستید چیزی بهتر از Swype را نمی توانید پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.