سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

بهترین اپلیکیشن های آفلاین اندروید

۸۱۲ بازديد
 
 امروزه اکثر نرم افزار های کاربردی به دسترسی اینترنت نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم بهترین نرم افزار هایی که بدون دسترسی اینترنت قابلیت های جالب توجهی را از خود به نمایش می گذارند را معرفی کنیم.

 

کلیک- این اپلیکیشن ها را در ادامه می بینید.

1

 
 
 
  • گام اول: بهترین اپلیکیشن موسیقی آفلاین: اسپاتیفای

برنامه کاربردی اسپاتیفای نه تنها امکان دسترسی به میلیون ها موسیقی را به شما می دهد، بلکه می توانید آن را در پیش زمینه در فهرست صوتی و یا ویدیوئی خود هماهنگ کنید. به این معنا که کل قسمت موسیقی شما بطور اتوماتیک وقتی که شما آفلاین هستید موجود هستند. علاوه بر این، انتقال همه آن بخش های موسیقی به یک کارت میکرو SD کار راحتی است به شرطی که در حافظه داخلی گوشی شما فضایی را اشغال نکند.

 اسپاتیفای برای شما در ماه 9099 USS هزینه دارد اما یکی از متداول ترین سرویس های این زمینه است.

2

  • گام دوم: بهترین اپلیکیشن پادکاست آفلاین: Pocket Casts

شما می توانید با این اپلیکیشن همه پادکست های دلخواه خود را دانلود کنید و ساعت ها از گوش کردن لذت ببرید. این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های کاربردی برای انجام این کار است و به شما امکان جستجوی صدها هزار پادکست را در اینترنت می دهد که بتوانید آن ها را بعداً در گوشی یا سیستم خود گوش دهید.

پادکست ها به شما اجازه می دهند که به طور خودکار از اشتراک های خود دانلود کنید، طوری که با انتخاب موسیقی های دلخواه،  هر زمان که شما به وای فای دسترسی داشته باشید این قسمت ها در پیش زمینه دانلود خواهند شد.

سازنده shifty Jelly در واقع بسیار هوشمند است و یک برنامه کاربردی مفید و مشهود را به وجود آورده است که هر چیزی که شما می خواهید را انجام می دهد.

3

  • گام سوم. بهترین اپلیکیشن مسافرتی آفلاین: TripAdvisor Hotels Flights

راهنمای گردشگری (Trip Advisor) یکی از بهترین برنامه های کاربردی گردشگران است که جوامع پیشرفته آن را تأیید می کنند. این برنامه کاربردی مجله ها، عکس ها، بازخوردها و پیشنهادات افراد مسافر را ارائه می دهد و سپس جاذبه ها و فعالیت ها را بر اساس تمایل کاربران طبقه بندی می کند.

از راهنمای گردشگران برای دستورالعمل ها یا راهنمای شهری اختصاصی استفاده می شود که می توان از بیرون هم آن ها را دانلود کرد. اما اکنون همه این کاربردها در یک برنامه پشتیبانی می شود، از قبیل دسترسی آنلاین به مجله ها ، نقشه ها و تصاویر بیشتر از سی صد شهر .

اگر شما در حال مسافرت هستید؛ بهتر است که حتما راهنمای گردشگری هتل ها و پروازها را داشته باشید.

4

  • گام چهارم. بهترین اپلیکیشن سند آفلاین: Google Drive

علی رغم اینکه گوگل درایو یکی از سرویس های ذخیره ابری در جهان است ( یعنی ذخیره کردن همه فایل ها به صورت آنلاین) اما با استقبال چندانی مواجه نشده است. گوگل درایو همچنین به شما این امکان را می دهد که فایل ها و اسناد را در سیستم خود را دانلود کنید و بعداً به صورت آفلاین روی این فایل ها کار کنید. وقتی مجدداً به اینترنت دسترسی پیدا کنید، آنها به طور همزمان در سرور پشتیبانی می شوند.

برای انجام این کار، روی کلمه «i » یا آیکون گزینه های یک فایل در گوگل درایو ضربه بزنید. سپس روی دکمه next ضربه بزنید تا سیستم به کار خود ادامه دهد. شما برای هر چند تعداد فایل که می خواهید این کار را انجام دهید و گوگل درایو به شما اجازه می دهد که خارج از کلود روی آنها کار کنید.

5

  • گام پنجم. بهترین اپلیکیشن آفلاین برای ذخیره فایل ها با کاربردهای فراوان: Pocket

Pocket یکی از متداول ترین برنامه های کاربردی انتقال داده آفلاین در پلی استور است. شما می توانید از آن برای دانلود  مقاله ها، ویدیوها و دیگر مطالب که به صورت آنلاین در سیستم خود پیدا کرده اید استفاده کنید و بعداً آن را به صورت آفلاین بخوانید.

شما می توانید روی دکمه اشتراک در مقاله ای که می خواهید ذخیره کنید کلیک کنید و بسته را ذخیره کنید و بعداً آن را بخوانید. این یک واسطه یا رابط است که به زیبایی طراحی شده است ، و یک شیوه مناسب برای اطمینان از گم نکردن مطلبی است که شما برای خواندن کامل آن کنترل ندارید و یا برای اولین مرتبه ای است که آن را می بینید.

6

  • گام ششم. بهترین اپلیکیشن فرهنگ لغت آفلاین : Offline Dictionaries

اگر شما در یک کشور خارجی هستید و نمی توانید با زبان آن کشور صحبت کنید، لازم است که دارای ابزاری برای برقراری ارتباط با افراد بومی آن کشور باشید.فرهنگ لغت های آفلاین یک برنامه اندروید رایگان است که دارای یک پایگاه داده ای کلی از کلمات مترادف است و بیشتر از 50 زبان را پشتیبانی می کند.

شما با استفاده از فعال کردن برنامه، می توانید همه زبان هایی که می خواهید را دانلود کنید و سپس به طور رایگان بدون نگرانی در مورد داشتن اینترنت بعدا از آن ها استفاده کنید.

7

گام هفتم. بهترین برنامه کاربردی آفلاین برای ترجمه : Google Translate

ترجمه کردن با Google Translate که یکی از راحت ترین و  بهترین مترجم های دنیا است، می تواند لذت بخش باشد. شما می توانید در برنامه Google Translate کلماتی که به بیشتر از 90 زبان ترجمه می شوند را با گفتن یا تایپ کردن آن کلمات در برنامه مورد نظر را ترجمه کنید.

این شاخص های عمده به صورت آفلاین موجود هستند، و مادامی که زبان ها را دانلود می کنید می توانید ما بین آن هم ترجمه کنید. شما می توانید ترجمه های خود را ذخیره کنید و بعدا نیز از آن استفاده کنید.

8

  • گام هشتم. بهترین برنامه نقشه ی آفلاین: Google Maps

استفاده از نسخه قدیمی Google Maps آفلاین چندان جالب نبود، اما به دلیل به روز رسانی های اخیر آن، این اپلیکیشن بهتر از قبل شده است. با مشاهده نوار «بخش های آفلاین» در منوی تنظیمات، دانلود کردن آن کار راحتی می باشد.

بر اساس آن شما می توانید نقشه کامل شهر را  از جمله سیستم پیمایش پیشرفته گوگل دانلود نمایید که بدون اینترنت می توان از آن استفاده کرد.

بهترین قسمت همه این موارد این است که هر کدام از نقشه های دانلود شده در محدوده های آفلاین شما به طور خودکار بعد از 30 روز حذف می شود، بنابراین نیازی نیست که نگران اشغال حافظه گوشی خود باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.