پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

Gopili؛ نرم افزاری با 3.5 میلیون کاربر

۷۷۷ بازديد
 
 نرم افزار های متعددی مانند Skyscanner و kayak در زمینه مسافرت و خدمات مربوطه وجود دارند که میلیون ها بار توسط کاربران دانلود شده اند ولی حالا شرکتی مدعی شده همه نرم افزار های سابق یک قابلیت کلیدی را نداشته اند.

 

به کزارش کلیک، استارتاپ فرانسوی KelBilet مدعی است داده های مربوط به روش های حمل و نقل و مسافرت بسیار محدود اند.

به همین منظور آن ها نرم افزار Gopili را به بازار عرضه کرده اند که به وسیله آن قادر خواهید بود بسیاری از موارد را برنامه ریزی و رزرو کنید. برای مثال در مورد رزرو بلیط هواپیما شما نیازی به نصب اپلیکیشن کمپانی های مختلف نخواهید داشت و به وسیله Gopili می توانید بلیط خود را از کمپانی دلخواه خریده و با خیالی آسوده سفر کنید.

کارکرد این برنامه شبیه Citymapper است با این تفاوت که برای مسافرت هایی با مسافت طولانی تر طراحی شده است.

شرکت سازنده مدعی شده که سود حاصل از این برنامه 2میلیون یورو بوده و در حال حاضر 3.5 میلیون نفر از این برنامه استفاده می کنند.

یان رائول، مدیر عامل Gopili درباره این برنامه گفت:«در کشور بریتانیا اپراتور های مسافرتی بسیاری وجود دارند و کاربران به وسیله این برنامه می توانند زمان و نحوه مسافرت با اپراتور های مختلف را یکجا مشاهده و خرید کنند.»

امروزه از Gopili در کشور های بریتانیا،اسپانیا،آلمان،فرانسه و ایتالیا استفاده می شود. همچنین آن ها برنامه هایی برای توسعه نرم افزار در کشور های دیگر و اضافه کردن قابلیت های جدید فراوانی به برنامه دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.