سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

قرعه کشی هواوی در بازار موبایل ۱ برگزار شد

۶۷۳ بازديد
قرعه کشی هواوی در بازار موبایل ۱ برگزار شد

طرح هواوی با عنوان «شانس خود را برانید»، از ابتدای خرداد ماه سال جاری آغاز شد و براساس آن کسانی که گوشی‌های هواوی را با گارانتی رسمی خریداری کرده بودند، در این قرعه کشی شرکت کرده و شانس خود را امتحان کردند.

در این مراسم که روز یکشنبه، بیست و چهارم مرداد ماه در بازار موبایل 1 برگزار شد، برندگان دو دستگاه خودرو، از بازار موبایل 1و 2 انتخاب شدند. علاوه بر انتخاب دو برنده اصلی خودرو در این مراسم، میان ۱۰ نفر از حاضران برای دریافت ۵ گوشی هواوی P8 Lite و ۵ گوشی Honor 4C نیز قرعه کشی شد.

قرعه کشی هواوی

هواوی از سال گذشته روی فروش محصولاتش با گارانتی یکپارچه تاکید دارد و تمامی افرادی که گوشی‌های هواوی را انتخاب می‌کنند، می‌توانند با ارسال کد IMEI به سامانه پیامکی هواوی به شماره 100042000 از صحت گارانتی گوشی خود اطمینان پیدا کنند. ضمن اینکه هواوی از سال گذشته طرح خدمات پس از فروش یکپارچه را ایجاد کرده که در آن بیش از یکصد و هفتاد مرکز خدماتی هواوی به ارایه سرویس می‌پردازند. در این طرح که به صورت یکپارچه در سراسر ایران اجرا می‌شود، تمام خریداران هواوی صرف نظر از محل خرید و شرکت عرضه کننده می‌توانند در هر نقطه از کشور به یکی از شعبات مراجعه و خدمات دریافت کنند.

خدمات شرکت هواوی به صورت پیش فرض تا مدت ۱۸ ماه به مشتریان این شرکت ارایه می‌شود و مشتریان می‌توانند به ارسال کد IMEI در هر زمان از باقی مانده مدت گارانتی اطلاع پیدا کنند. هواوی جهت افزایش سرعت سرویس دهی، در خصوص تعویض دستگاه گوشی جدید، سرویس تحویل رایگان در منزل یا محل کار مشتریان را راه اندازی کرده است که در حداکثر زمان ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.