جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

گلکسی On Max سامسونگ معرفی شد؛ سخت افزار و قیمت مناسب برای بازاری خاص

۶۶۵ بازديد


سامسونگ امروز تلفن همراه جدیدی در کشور هند به نام «Galaxy On Max» معرفی کرد. شرکت کره ای این موبایل را یک «کمرافون» عالی می داند و از دوربین آن، به عنوان ویژگی بارزش یاد می کند و خبر می دهد که در محیط های کم نور، می تواند تصاویر فوق العاده ای ثبت کند.

به لطف گشودگی دیافراگم f/1.7، دوربین موبایل جدید سامسونگ قادر است نور بیشتری را به سنسور منتقل کند و همین مسئله سبب ثبت تصاویر بهتر در محیط های کم نور و داخلی می شود. از سوی دیگر، گلکسی On Max قابلیتی دارد که کاربران هندی می توانند پس از ثبت یک تصویر، به سرعت آن را در شبکه های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

 

قابلیتی در دوربین این موبایل وجود دارد به نام «ویرایش و اشتراک» که اجازه می دهد قبل از به اشتراک گذاشتن تصویر در شبکه های اجتماعی، ویرایش های مدنظرتان را روی آن انجام داده و سپس آن را به هر شبکه ای که مایل هستید بفرستید.

گلکسی On Max در اصل موبایلی است با پنل نمایشگر ۵.۷ اینچی با کیفیت تمام اچ دی. این محصول از یک چیپست مدیاتک با پردازنده ای ۸ هسته ای بهره می برد که البته نامی از آن ذکر نشده. هرچند، پردازنده ۸ هسته ای مورد بحث دارای دو خوشه‌ی ۲.۳۹ گیگاهرتزی و ۱.۶۹ گیگاهرتزی است. در کنار آن، سامسونگ چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

این موبایل که در تبلیغات بیشتر از هر چیز دیگری به ویژگی های دوربینش اشاره می شود، در دو سوی دستگاه دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و حتی در کنار دوربین سلفی، یک فلاش قرار گرفته که می تواند در محیط های تاریک تر، کار ثبت سلفی را ساده تر نماید.

محصول مورد بحث از بدنه ای فلزی بهره می برد و حاشیه نمایشگر آن هم اگرچه به اندازه گلکسی اس 8 کم نیست، اما برای قیمت ۲۶۰ دلاری که سامسونگ در نظر گرفته،‌ مطلوب به نظر می رسد. این در حالیست که باتری آن هم ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انتخاب شده است.

تا اینجای کار، به نظر می رسد که گلکسی On Max صرفاً برای بازار هند توسعه یافته اما این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ آن را در سایر بازارهای آسیایی به فروش برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.