پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پرچمدار بعدی شیائومی با اسم رمز Chiron و سخت افزاری قدرتمند در راه است

۶۹۸ بازديد

شنیده های جدید حاکی از آن است که کمپانی شیائومی خود را برای معرفی یک پرچمدار تازه با نام مستعار «Chiron» آماده می کند. محصولی که مجهز به یک نمایشگر ۶ اینچ با نسبت تصویر 18:9 و ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

Chiron نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت

این موبایل می تواند نسل بعدی سری Mi یعنی Mi 7 باشد، گرچه موبایل های بالارده دیگری نیز در سبد محصولات این موبایل ساز چینی هست که مشخصات Chiron با آنها همخوانی دارد.

اگر حدس های زده شده درست از آب دربیاید، احتمالاً شیائومی نمایشگر ۶ اینچ محصول خود را از کنسرسیوم «JDI» (ژاپن دیسپلی) تامین نماید. کمپانی مذکور مدتی قبل از یک نمایشگر جدید ۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ رونمایی کرده بود.

 

نمایشگر مورد بحث از تکنولوژی انحصاری «Full Active» برخوردار بوده و نسبت تصویر آن برابر با 18:9 است. به کمک تکنولوژی Full Active می توان حاشیه های بالا و پایین نمایشگر را به اندازه حاشیه دو طرف آن کاهش داد. نتیجه این قابلیت موبایلی خواهد بود که تقریباً تمام پنل جلویی آن را نمایشگر فرا گرفته باشد.

به نظر می رسد تب نمایشگرهایی با نسبت تصویر 18:9 به سرعت در حال گسترش است. عرض کمتر این نمایشگرها در مقایسه با ارتفاع آنها، در کنار حاشیه کم نمایشگرهای امروزی این امکان را به تولید کننده ها می دهد که بدون فدا کردن ارگونومی کار با موبایل با یک دست، نمایشگرهای بزرگتری را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

شیائومی، Chiron را به رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد کرد تا در رقابت با محصول همسایگانی چون وان پلاس هیچ کم و کاستی نداشته باشد.

جز مشخصات نمایشگر و رم، هنوز هیچ چیزی در خصوص موبایل در دست توسعه شیائومی نمی دانیم، اما به طور قطع برای این اطلاعات نیز چندان منتظر نخواهیم ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.