چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سونی از ساندبار جمع و جور و خوش استایل HT-SF200 رونمایی کرد

۶۶۸ بازديد


کمپانی سونی در جریان نمایشگاه CES 2018 از ساندبار مبتنی بر بلوتوث جدیدی با شماره مدل HT-SF200 رونمایی کرده است. این ساندبار 2.1 کاناله، به گونه ای ساخته شده که جمع و جور در عین حال خوش استایل باشد و در کنار سایر تجهیزات صوتی و تصویری شما، جلوه ای زیبا داشته باشد. داخل فریم کوچک این ساندبار، یک ساب ووفر قرار گرفته و در مقابل، صدای فراگیر S-Force Pro تعبیه شده است.

ساندبار جدید سونی که هنوز تاریخ عرضه و قیمت گذاری مشخصی ندارد، از پورت های USB، اپتیکال و اچ دی ام آی ARC بهره مند شده و اتصال بلوتوثی پشتیبانی می کند که به کاربر اجازه می دهند قادر به اتصال آن به تلویزیون بوده و هر موزیکی را از طریق اسمارت فون، تبلت یا لپ تاپ پخش کند.

از نظر ابعاد، ساندبار HT-SF200 ارتفاعی معادل 6.4 سانتی متر، طولی معادل 58 سانتی متر و عرضی معادل 9.5 سانتی متر دارد و وزن دستگاه به 2.3 کیلوگرم می رسد. ضمناً ساندبار مورد اشاره به آمپلی فایر S-Master مجهز شده و در بیشترین حالت، مصرفی برابر با 80 وات دارد. علی رغم بهره گیری از بلوتوث 4.2 خبری از NFC نیست تا اتصال دیوایس های هوشمند با سهولت بیشتری صورت بگیرد.

قابلیت Bravia Sync یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در ساندبار سونی است و از طرف دیگر، فرمت های WMA ،WAV و MP3 مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. دو «حالت شب» و «حالت صدا» هم در شرایط مختلف می توانند کارایی خاص خود را داشته باشند و پروفایل های صوتی «اتوماتیک»، «سینمایی»، «موسیقی» و «استاندارد» هم برای تنظیم خروجی صدا در نظر گرفته شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.