چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

انتشار تصاویر رسمی و مشخصات سخت افزاری موبایل Redmi 5 شیائومی

۶۷۲ بازديد


قبل از عرضه هر موبایل هوشمندی معمولاً تصاویر و اطلاعاتی به صورت غیر رسمی از آن در فضای مجازی منتشر می شود، اما انتشار اسلایدهای رسمی یک موبایل پیش از عرضه موردی چندان معمول نیست. این اتفاق در خصوص میان رده جدید شیائومی، یعنی Redmi 5 به وقوع پیوسته است.

علاوه بر تصاویر رسمی، در این عکس ها مشخصات کامل سخت افزاری و حتی قیمت موبایل مورد اشاره نیز درج شده است، بنابراین عملاً کمپانی چینی چیزی برای رونمایی نخواهد داشت.

 

همان طور که پیش تر انتظار می رفت Redmi 5 قرار است در دو مدل با چیپست و رم متفاوت روانه بازار شود. مدل پایه با اسنپدراگون ۶۲۵ و رم ۳ گیگاهرتزی و دیگری با چیپ مجتمع اسنپدراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت رم. میزان حافظه داخلی نیز برای مدل ارزان تر ۱۶ یا ۳۲ و برای مدل قوی تر برابر ۶۴ گیگابایت خواهد بود.

 

هر دو مدل میان رده تازه شیائومی از دو سیمکارت پشتیبانی خواهند کرد و می توان ظرفیت حافظه داخلی آنها را از طریق درگاه میکرو اس دی افزایش داد.

از دیگر مشخصات Redmi 5 می توان به نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن تمام اچ دی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. یک باتری ۳۶۸۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی برای این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

 

ارزان ترین مدل موبایل مورد بحث ۱۲۶ دلار قیمت خواهد داشت، در حالی که قدرتمند ترین نمونه را می توان به قیمت ۱۶۲ دلار خریداری نمود. متاسفانه در تصاویر منتشر شده اشاره ای به تاریخ عرضه موبایل جدید شیائومی نشده، اما به نظر نمی رسد فاصله چندانی تا آن تاریخ داشته باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.