سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

دستیابی به تناسب‌اندام با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف

۸۰۶ بازديد
 آیا به دنبال یک برنامه غذایی سالم و یا ورزش بدون عضویت در یک باشگاه ورزشی هستید؟ مشکلی نیست.
کلیک- شاید چند برنامه تناسب‌اندام مختلف را امتحان کرده‌اید؛ اما نتوانستید به آن نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید چون آن‌ها دقیقاً برای شما ارائه نشده‌اند و بهتر است که این برنامه‌ها را کنار بگذارید.
به همین دلیل ما یک دسته اپلیکیشن مختلف و مناسب را برای شما آماده کرده‌ایم که شما را در رسیدن به تناسب‌اندام دلخواهتان یاری می‌کند. خواه هدف شما دویدن در یک مسابقه ماراتن باشد یا انجام ورزش کراس فیت.
با این اپلیکیشن‌ها دیگر بهانه‌ای برای نداشتن اندام مناسب، نخواهید داشت.
برنامه غذایی مناسب
MyFitnessPal
اپلیکیشن MyFitnessPal (اندروید و iOS) یک برنامه رایگان است که با ورود به سیستم غذایی این اپلیکیشن می‌توانید میزان کالری بدنتان را چک کنید و از میزان درشت مغذی‌ها (شامل کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها و پروتئین‌ها) و ریزمغذی‌ها همانند سدیم، کلسترول، شکر و آهن بدن خود نیز مطلع شوید. می‌توانید با توجه به نیازتان این برنامه را سفارشی‌سازی کنید؛ بنابراین برنامه MyFitnessPal یک برنامه عالی برای کاهش کالری بدن است. این برنامه یک پایگاه داده جامع هم درباره ویژگی‌های انواع مواد غذایی دارد.
علاوه بر آن اپلیکشن‌های دیگری هم وجود دارند که به شما کمک خواهد کرد تا به برنامه غذایی مناسب خود دست پیدا کنید.
I Heart Veggies
اپلیکیشن I Heart Veggies سعی می‌کند شما را وادار به خوردن سبزی کند و میزان مصرف سبزی‌های شما کنترل می‌کند. این اپلیکیشن تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود و قیمت آن در حدود ۰٫۹۹ دلار آمریکا، ۰٫۷۹ پوند انگلیس،.۱٫۴۹ دلار استرالیا است.
۷ Day Sugar-Free Detox
اپلیکیشن ۷ Day Sugar-Free Detox یک برنامه‌ای است که تحت سیستم‌عامل iOS اجرا می‌شود و میزان مصرف قند شما را در طول هفته زیر نظر دارد تا هفته‌ای بدون مصرف مواد قندی را سپری کنید (یا مصرف کمتری داشته باشید) همچنین این اپلیکیشن شما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند به‌طوری‌که دستورالعمل‌ها، لیست خرید و برنامه‌های غذایی روزانه‌ای برای شما طراحی کرده است و به شما برای داشتن زندگی سالم‌تر کمک می‌کند قیمت این برنامه در حدود ۰٫۹۹ دلار آمریکا، ۰٫۷۹ پوند انگلیس و ۰٫۹۹ دلار استرالیا است.
Pic Healthy
برنامه Pic Healthy، یک برنامه رایگان برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی است؛ می‌توانید از وعده‌های غذایی خود عکس بگیرید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها درباره میزان غذای مصرفی شما و همچنین میزان سالم بودن یا نبودن آن قضاوت کنند و شما را راهنمایی نمایند. این اپلیکیشن تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود.
رفتن به باشگاه به‌طور منظم
برنامه Pact
برنامه Pact یک برنامه تحت سیستم‌عامل اندروید و iOS است در این اپلیکیشن می‌توانید یک سری هدف برای خودتان انتخاب کنید آن‌ها را انجام دهید (مثلاً رفتن به باشگاه ورزشی به طور منظم). اگر در دست‌یابی به اهدافتان موفق باشید، این اپلیکیشن به شما جایزه می‌دهد، اما اگر نتوانید به هدف تعیین شده برسید این شما هستید که باید جریمه پرداخت کنید. این برنامه یک برنامه انگیزه محور است به این دلیل که هنگامی‌که شما به جمع اعضای Pact می‌پیوندید برای پایدار ماندن در اهداف خود و حفظ قول‌هایی که برای تناسب‌اندام خود داده‌اید پول پرداخت می‌کنید. شاید این روشی مفید برای جدی گرفتن تمرینان خود باشد تا سالم غذا بخورید و بیشتر به باشگاه بروید.
IFTTT
اگر از توان مالی مناسبی برخوردار نیستید و انگیزه‌ای برای استفاده از Pact ندارید، می‌توانید از اپلیکیشن IFTTT استفاده کنید که یک سری دستورالعمل‌هایی که انجام می‌دهید را تنظیم می‌کند آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی یا با افراد دیگر به اشتراک می‌گذارد. برای مثال هنگامی‌که ورزش نمی‌کنید این اپلیکیشن نتیجه را به افراد دیگر که شما را کنترل می‌کنند اعلام می‌کند به همین دلیل مجبور خواهید شد برای دستیابی به هدفتان تلاش کنید.
پیدا کردن یک تمرین جدید
برنامه ClassPass
شاید دوست داشته باشید ورزش‌هایی همانند بوکس، کراس‌فیت یا صخره‌نوردی را انجام دهید. برنامه ClassPass یک برنامه تحت سیستم‌عامل iOS است که با پرداخت شهریه ماهانه، می‌توانید بسیاری از کلاس‌های ورزشی که در شهرتان وجود دارد را امتحان کنید و از آن‌ها بهره‌مند شوید.
هزینه یک ماه استفاده از ClassPass حدود ۱۱۹ دلار آمریکا، ۷۹ پوند انگلیس و ۹۹ دلار استرالیا است اما با این هزینه قادر خواهید بود از کلاس‌های ورزشی و تناسب‌اندام در شهر خود به‌طور نامحدود استفاده کنید از آن جمله می‌توان به کلاس‌های یوگا، پیلاتس و رقص باله تا کراس‌فیت، بوکس و MMA (هنرهای رزمی ترکیبی) اشاره کرد. این اپلیکیشن یک نرم‌افزار کامل است به‌طوری‌که با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به عضویت در باشگاه‌های ورزشی متفرقه نخواهید داشت.
دویدن به طور منظم
Couch25K
برنامه Couch25K حکم یک مربی شخصی را درگوشی یا تبلت اندرویدی شما ایفا خواهد کرد. این اپلیکیشن با ارائه برنامه‌ای منظم و دقیق برای دویدن به شما کمک می‌کند تا سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهید. این برنامه نسبت به آمادگی جسمانی بدن رکوردهایی برای شما تعیین می‌کند و باید در عرض مدت مشخصی رکورد خود را به آن زمان برسانید. این برنامه نموداری جامع از میزان فعالیت و مصرف کالری ارائه می‌دهد. این برنامه به شما کمک می‌کند که در طول ۹ هفته در حدود ۵ کیلومتر بدوید (بدون توقف). این اپلیکیشن تحت سیستم‌عامل اندروید و iOS عمل می‌کند و قیمتی در حدود ۲٫۹۹ دلار آمریکا، ۲٫۲۹ پوند انگلیس و ۴٫۴۹ دلار استرالیا دارد.
MapMyRun Trainer
هر بار که ۵ کیلومتر می‌دوید در برنامه MapMyRun Trainer ثبت می‌شود. این اپلیکیشن یک برنامه رایگان با طرح‌های آموزشی برای فواصل ۵k، ۱۰k، نیمه ماراتن، ماراتن و ۵۰k است. این برنامه تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود.
RunKeeper
یک برنامه رایگان GPS دار است که این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی مسافت، میزان کالری مصرف‌شده و سرعت خود را هنگام دویدن پیگیری نمایید. در سریع‌ترین زمان ممکن حرکات ورزشی خود را ثبت نموده و پس از یک ماه فعالیت‌های خود را مشاهده نمایید؛ این برنامه تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود.
اپلیکیشن‌های تناسب‌اندام اقتصادی
۷ Minute Workout
یک خبر خوب برای آن‌هایی که پول و وقت کافی ندارند.: اپلیکیشن ۷ Minute Workout یک برنامه رایگان است که کمک می‌کند بتوانید به تناسب‌اندام خود هر زمان و هر مکانی که خواستید دست پیدا کنید. این برنامه آموزش‌هایی را در جلسات ۷ دقیقه‌ای متشکل از تمرینات بدنی (بدون نیاز به هیچ‌گونه تجهیزات خاصی) است که تقریباً می‌تواند در هرجایی و با هر لباسی انجام شود، ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن همچنین یک ویدئو آموزشی دارد که تمرینات مختلف را به شما آموزش می‌دهد.
Nike+ Training Club
اگر بیشتر از هفت دقیقه وقت دارید، برنامه Nike+ Training Club یک برنامه رایگان با بیش از ۱۰۰ حرکت ورزشی در شرایط مختلف و تجهیزات موردنیاز است و به شما لذت تمرین کردن در کنار بهترین ورزشکاران جهان را خواهد چشاند. با داشتن برنامه Nike Training Club فرق نمی‌کند که ورزشکاری معمولی هستید یا حرفه‌ای؛ در هر سطحی که باشید، برای شما تمریناتی مناسب و استاندارد وجود دارد و می‌توانید با کمک آن‌ها به هدف خود که کم کردن وزن است، دست پیدا کنید. در این برنامه هر تمرین به صورت مرحله‌به‌مرحله، همراه با تصاویر و فیلم آموزش داده می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد که در هنگام تمرین کردن به موزیک موردعلاقه خود گوش دهید.
Daily Burn
اگر پول کافی دارید (نه آن‌قدری که بتوانید به یک باشگاه ورزشی بروید) برنامه Daily Burn را نیز مدنظر داشته باشد. این برنامه که تحت سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اجرا می‌شود تمرینات سبکی همانند یوگا، پیلاتس و رقص دارد که می‌توانید با انجام دادن آن‌ها به تناسب‌اندام دلخواه خود دست پیدا کنید. هزینه این برنامه به صورت شهریه ماهانه است به‌طوری‌که برای یک ماه استفاده از این برنامه باید در حدود ۱۲٫۹۹ دلار آمریکا، ۱۹٫۹ پوند انگلیس و ۱۹٫۹۹ دلار استرالیا پرداخت کنید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.