سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

حضور ایرانسل با آخرین خدمات و محصولات در ایران تله کام ۲۰۱۷

۸۴۹ بازديد
  هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی، ایران تله کام ۲۰۱۷ به‌ عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، از ۲۴ تا ۲۷ مهر‌ماه ۹۶، با حضور پررنگ ایرانسل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

  به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته، ایرانسل با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز، آخرین محصولات و خدمات خود را با شعار تجربه زندگی دیجیتال به نمایش خواهد گذاشت.

در ایران تله‌کام ۲۰۱۷، ایرانسل به‌ عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران می‌کوشد محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین ارتباطی را در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی-اطلاع‌رسانی و پرداخت همراه و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات، متناسب با علایق و نیازهای اقشار مختلف بازدیدکننده از این نمایشگاه، به معرض نمایش درآورد.
در این نمایشگاه همچنین محصولات و خدمات متنوع ایرانسل از جمله اپلکیشن تلویزیون تعاملی لنز و سایر اپلیکیشن‌های ایرانسل، حساب چندکاربره و نیز بسته‌های متنوع اینترنت همراه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
از دیگر بخش‌های سالن اختصاصی ایرانسل، معرفی خدماتی چون رومینگ و جزیره هوشمند ایرانسل است و حاضران در این سالن با بازدید از دیوار زمان ارتباطات با سیر تحول فناوری‌های ارتباطی آشنا می‌شوند.
علاوه بر این، امکان تجربه اینترنت نسل ۴ و ۴٫۵ ثابت و همراه و ایستگاه WiFi، معرفی مکالمه صوتی بر بستر نسل چهار (VoLTE) و مکالمه صوتی بر بستر وای‌فای (VoWiFi) نیز در سالن اختصاصی ایرانسل در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷) در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
مشترکان ایرانسل همچنین این امکان را دارند تا در غرفه ویژه پشتیبانی مشتریان سالن اختصاصی ایرانسل، مشکلات و پرسش‌های احتمالی خود را با کارشناسان ایرانسل در میان بگذارند. همچنین، بازدیدکنندگان از نمایشگاه، امکان حضور در کارگاه‌های آموزشی با موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اختصاصی ایرانسل را خواهند داشت.
در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۷ و غرفه‌های فضای باز، خرید مودم‌ها و سیمکارت‌های ایرانسلی نیز با شرایط ویژه برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه امکان‌پذیر است.
همچنین با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل نیز در قالب یک غرفه ویژه به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای بهبود و مدیریت هزینه‌های ارتباطی، دسترسی مستمر، خدمات مبتنی بر موقعیت، امنیت ارتباطات و نگهداشت اطلاعات و همچنین روش‌های پیشرفته آگاهی‌رسانی و تبلیغات می‌پردازد. به علاوه، راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.