چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

سیم کارت اپراتور مجازی شاتل موبایل به بازار آمد

۷۴۲ بازديد
شاتل موبایل

سیم کارت‌های اپراتور مجازی شاتل موبایل به عنوان نسل جدیدی از اپراتورهای تلفن همراه با پیش شماره ۰۹۹۸ به صورت رسمی معرفی و در بازار تلفن همراه ایران عرضه شد.

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل از سیم کارت‌های اپراتور مجازی خود  به عنوان نسل جدید تلفن همراه با خدماتی از جمله مکالمه، پیامک، اینترنت نسل سوم و چهارم تلفن همراه، خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیام رسانی ابری، خدمات رومینگ بین المللی با قیمتی مقرون به صرفه، خدمات محتوایی مکمل و سرگرمی، بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال حجم باقیمانده به بسته دیتای بعد و پشتیبانی از خدمات مبتنی بر ارزش افزوده با پیش شماره ۰۹۹۸ رونمایی کرد و از امروز سیم کارت‌های این اپراتور مجازی به بازار عرضه شده است.

آرش کریم بیگی، مدیر عامل شاتل موبایل گفت: مشترکان باید برای استفاده از اینترنت در سیم کارت‌های اپراتور محازی شاتل موبایل از تلفن هوشمندی با حداقل پشتیبانی از شبکه نسل سوم تلفن همراه استفاده کنند چرا که این اپراتور مجازی تنها با نسل‌های ۳، ۳٫۷۵، ۴ و ۴٫۵ تلفن همراه کار می‌کند. همچنین اپراتور مجازی شاتل به زودی قصد دارد تا اینترنت نسل چهار ثابت در فرکانس ۲۶۰۰ مگاهرتز را ارائه دهد.

 

کریم بیگی با بیان این که شاتل موبایل تنها اپراتور واقعی نسل جدید در ایران است، گفت: شاتل موبایل در حال حاضر می‌تواند در ۵۸۰ شهر به کاربران سرویس دهی داشته باشد که باعث شده است تا این شرکت یک اپراتور مجازی کامل یا Full MVNO باشد؛ در واقع شاتل موبایل علاوه بر استفاده از شبکه دسترسی رادیویی، به صورت کامل از اجزای هسته شبکه دیتا بهرمند است و این شبکه را نصب و پیاده سازی کرده است.

وی با اشاره به یکی از مهمترین امکانات سیم کارت‌های این اپراتور مجازی تصریح کرد: خدمات مورد نیاز مشترکان شاتل موبایل به صورت دوگانه یا هیبریدی ارائه می‌شود؛ در حقیقت بخشی از خدمات به صورت پیش پرداخت و بخشی به صورت پس پرداخت توسط کاربر دریافت می‌شود. همچنین سیم کارت‌های توریست قرار است از سوی اپراتور مجازی شاتل به عنوان محصولی جدید به بازار عرضه شود.

شاتل موبایل ۲۲ بسته متنوع را در اختیار مشترکان قرار می‌دهد اما لیست تعرفه آزاد خدمات سیم کارت‌های شاتل موبایل به شرح زیر است:

  • هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه ۵۵۵ ریال
  • هزینه هر دقیقه مکالمه خارج شبکه ۸۸۸ ریال
  • پیامک انگلیسی ۲۲۲ ریال
  • پیامک فارسی ۱۱۱ ریال
  • پیامک خارج از کشور ۱۵۰۰ ریال
  • اینترنت همراه به ازای هر کیلوبایت ۰٫۰۷۵ تا ۰٫۶ ریال

مدیر عامل شاتل موبایل در پایان تاکید کرد: چشم انداز شاتل موبایل، آسان‌تر و لذت‎بخش‌تر کردن زندگی مشتریان با ارائه خدمات هوشمندانه، راهکارهای خلاقانه، محصولات نوآورانه و تجربیات سرگرم کننده آسان از دنیای حقیقی و مجازی است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.