دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

تلویزیون SUHD خمیده سامسونگ با حاشیه کم معرفی شد

۷۶۲ بازديد
تلویزیون SUHD خمیده سامسونگ با حاشیه کم معرفی شد
 

کمپانی سامسونگ از تلویزیون فوق العاده باریک و خمیده با حاشیه بسیار کم خود رونمایی کرد.

سامسونگ طبق معمول هر سال از تلویزیون جذاب و خیره کننده خود رونمایی کرد. این تلویزیون با امکانات جدیدی همراه گشته است که هر بیننده ای را مجذوب خود خواهد کرد.

تلویزیون جدید سامسونگ از صفحه نمایش با فناوری “کوانتوم دات” یا “نقاط کوانتومی” بهره می برد که در واقع  نیمه‌ رساناهایی هستند که امروزه استفاده‌های گوناگونی در صنعت دارند و برای ساخت صفحات LED از آن ها استفاده می شود. کوانتوم دات‌ها دارای خواص منحصر به فردی همچون پایداری نوری بالاتر نسبت به فلورفورهای مرسوم، طول موج طیف تحریکی و نشری باریک و مجزا از هم، کوچک بودن (۲ تا ۸ نانومتر) و درخشان تر بودن دارند که آن ها را متمایز می سازد.

 

به گفته سامسونگ، این شرکت قادر است کیفیت تصویر بی نظیر و خیره کننده ای را به کاربران ارائه دهد که پیش از این در هیچ تلویزیونی مشاهده نکرده اید. این محصول همچنین از فناوری اینترنت اشیا پشتیبانی می کند. کنتراست و شفافیت بی نظیر تصاویر این مجموعه هر بیینده ای را شگفت زده می کند. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اختصاصی ساموسنگ تایزن است. نرم افزارهای YouTube، آمازون، Netflix بصورت پیش فرض در این سیستم عامل وجود دارد و قابلیت استریمینگ آنلاین بازی های پلی استیشن (Playstaion Now) نیز در آن گنجانده شده است.

طراحی این محصول نیز مانند محصولات سابق سامسونگ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. قیمت این محصول بر اساس امکانات آن متنوع خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.