جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

بنچمارک باتری هواوی P20 پرو شما را به حیرت وا می دارد!

۷۷۲ بازديد
باتری هواوی P20 پرو

باتری هواوی P20 پرو دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی است و به طرز کاملا هنرمندانه ای در بدنه نازک و شیک این گوشی جاسازی شده است. اما جدا از ظرفیت و اندازه باتری این محصول،‌ پی 20 پرو از لحاظ شارژدهی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد.

 

اسمارت فون P20 Pro هواوی به تازگی معرفی شده و در این مطلب قصد داریم تا با باطری آن بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

 

پیش تر به اطلاع شما رساندیم که باتری هواوی P20 پرو از ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و به این ترتیب، انتظارات کاربران از آن بسیار بالاست. از آنجا که گوشی Mate 10 پرو نیز مجهز به باطری 4000 میلی آمپر ساعتی بود و در بررسی ها توانست حدودا دو روز کامل دوام بیاورد، آیا گوشی جدیدهواوی نیز می تواند موفقیت محصول قبلی را تکرار کند؟

باتری هواوی P20 پرو یکی از نقاط قوت گوشی

بعد از آنکه گوشی میت 10 پرو به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شد و در تست ها توانست تقریبا دو روز کامل پاسخگوی نیاز کاربران باشد، انتظارات از باتری هواوی P20 پرو بالا رفته و دست کم تمایل داریم تا عملکرد آن مانند Mate 10 Pro باشد. باطری 3200 و 3750 میلی آمپر ساعتی گوشی های P10 و P10 پلاس بسیاری از علاقمندان دنیای تکنولوژی را ناامید کرد. اما هواوی با P20 Pro ثابت کرد که به روزهای اوج خود بازگشته است.

مصرف روزانه باتری هواوی پی 20 پرو

در صورت استفاده زیاد و اغراق شده از دستگاه با رزولوشن فول اچ دی پلاس، پس از پایان روز اول شارژ باتری در حدود 20 درصد باقی می ماند. پس مسلما کاربران عادی می توانند حداقل دو روز کامل با گوشی کار کنند.

در تصاویر زیر می توانید اختلاف مصرف زیاد و اغراق شده با مصرف عادی یک کاربر را مشاهده کنید:

بنچمارک باتری هواوی P20 پرو

تست بنچمارک PCMark این دستگاه در وضعیت روشن بودن وای فای و بلوتوث، نور نمایشگر 50 درصد و استفاده از سیمکارت به شرح زیر است:

باتری هواوی P20 پرو

شارژ از طریق تکنولوژی SuperCharge، اما فاقد قابلیت شارژ بی سیم

فناوری SuperCharge به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را سریع تر شارژ کنید. در جعبه گوشی هواوی پی 20 پرو شاهد یک آداپتور 4.5V/5A به همراه کابل USB Type-C هستیم که به وسیله آنها، قادر هستید تا دستگاه را در مدت 30 دقیقه به شارژ 50 درصد برسانید.

بر خلاف هواوی میت RS پورش دیزاین، قابلیت شارژ بی سیم در پی 20 پرو وجود ندارد که می توان این موضوع را یک نقطه ضعف بزرگ به حساب آورد.

باتری هواوی P20 پرو فراتر از انتظارتان ظاهر می شود

در بررسی هایی که از این گوشی به عمل آمد، نتایج خوبی رقم خورده و به نظر می رسد که هواوی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است. بد نیست بدانید که ظرفیت باتری دستگاه به تنهایی گویای همه چیز نیست و عملکرد سخت افزار و نرم افزار دستگاه در کنار یکدیگر، روی عمر مفید این قطعه تأثیر می گذارد.

بهره گیری از قابلیت سوپر شارژ نیز یکی از نکات مثبت محصول جدید هواوی به حساب می آید و در کنار آن، این دستگاه مجهز به حالت نرمال و پیشرفته Power Saving نیز است.

برای کاهش مصرف باتری هواوی سه روش زیر را به شما پیشنهاد می دهد:

  • کاهش رزولوشن نمایشگر به صورت دستی یا اتوماتیک (با فعال کردن Intelligent Resolution) از فول اچ دی پلاس ( 2240 × 1080) به اچ دی پلاس (1493 × 720)
  • تغییر رنگ های رابط کاربری از سفید به سیاه
  • استفاده از راهنمای کاهش مصرف باتری
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.