پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

ال‌جی از تلویزیون‌های OLED 2016 خود همراه با وضوح 4K و دالبی ویژن رونمایی کرد

۷۸۱ بازديد
ال‌جی از تلویزیون‌های OLED 2016 خود همراه با وضوح 4K و دالبی ویژن رونمایی کرد

 

در CES 2016، ال‌جی از تلویزیون‌های OLED جدید 2016 خود که شامل 4 مدل با یک برند امضایی جدید و چهار مدل ارزان قیمت‌تر است، رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها به طور باور نکردنی، نازک و ظریف هستند و بالاترین کیفیت تصویر ممکن را با OLED عمیق، UHD پرمیوم، پشتیبانی از HDR (شامل HDR10 و دالبی ویژن) و چند ویژگی دیگر ارائه می‌کنند.

تلویزیون‌های OLED مدل 2016 ال‌جی

با عرضه تلویزیون‌های OLED جدید، ال‌جی یک برند آخرین مدل را معرفی می‌کند. این محصولات توسط Torben Valeur طراحی شده‌اند، با این ایده که محصولات ساده و مینیمالی را که دارای کاربری آسان و شهودی هستند، خلق کند.

تلویزیون‌های OLED جدید، بسیار خیره کننده هستند. آن‌ها به ‌اندازه‌ای نازک‌اند که ال‌جی آن‌ها را “طرحی از تصاویر روی شیشه” نام‌گذاری کرده است. نازک‌ترین مدل OLED تنها دارای 2.57 میلی‌متر ضخامت است یعنی به اندازه ضخامت یک کارت اعتباری.

 

ال‌جی چهار مدل جدید از تلویزیون‌های OLED را با برند امضایی جدید عرضه خواهد کرد: این برندها با نام سری‌های G6 و E6 نام‌گذاری شده‌اند. جزئیات بیشتری در این باره هنوز به بیرون درز نکرده است، اما ما به دنبال اطلاعات بیشتری هستیم. E6 مجموعه‌ای از تلویزیون‌های 55 اینچ (OLED55E6) و 65 اینچ (OLED65E6) تخت است و G6 مجموعه‌ای از تلویزیون‌های 65 اینچ (OLED65G6) و 77 اینچ (OLED77G6) تخت است.

ال‌جی همچنین 4 مدل ارزان‌تر از تلویزیون‌های OLED با وضوح 4K و HDR را عرضه خواهد کرد.

lgsignatureoled-1l

تلویزیون‌های OLED جدید دارای تاییدیه “UHD پرمیوم” هستند، به این معنی که بالاترین درجه از کیفیت تصویر از جمله 4K UHD را شامل می‌شوند. برای دریافت این تاییدیه تلویزیون‌ها نیاز دارند که دارای اوج درخشندگی حداقل 540 نیتی و وسعت رنگ DCI-P3 حداقل 90% باشند.

ال‌جی از این رویداد استفاده کرد تا به مردم یادآوری کند که HDR (دامنه دینامیکی بالا) چیزی بیشتر از اوج درخشندگی است. این بدان معنی است که این تلویزیون‌های OLED می‌توانند بیش از 20 توقف روشنایی را در مقایسه با تنها 12 توقف روشنایی در بهترین انواع تلویزیون‌های LCD بازتولید کنند. به همین دلیل است که این تلویزیون‌ها، به عنوان “UHD پرو” نام‌گذاری می‌شوند. تلویزیون‌های OLED از پردازش 10 بیتی بهره می‌برند و همچنین از BT2020 پشتیبانی می‌کنند.

lgsignatureoled-3l

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.