شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند

۶۶۵ بازديد
گلکسی اس 9

دو گوشی جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل با طراحی آشنا و دوربین بازنگری شده رونمایی شد.

سرانجام دو کهکشانی جدید سامسونگ با همان بدنه آشنای گلکسی اس 8 و رنگ ها و دوربین بروز شده در مراسمی در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شد و به انتظار بسیاری از علاقه مندان و طرفداران این برند پایان داد. 

گلکسی اس 9 از نمایشگر 5.8 اینچی از و گلکسی اس 9 پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می برد. هر دو صفحه نمایش از نوع Curved Super AMOLED، با رزولوشن QHD و دارای نسبت تصویر 18.5:9 هستند. 

 

دوربین جدید به کار گرفته شده در این پرچمداران، به گفته سامسونگ نخستین دوربین موبایل جهان با دیافراگم دوگانه است که بین دو میزان f1.5 و f2.4 قابل تغییر است. گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده اما گوشی کوچک تر دوربین تکی 12 مگاپیکسلی دارد. همچنین این گوشی ها به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده اند. 

سامسونگ در پرچمداران جدید خود از پردازنده تازه نفس اگزینوس 9810 استفاده کرده است. گلکسی اس 9 دارای 4 گیگابایت رم و اس 9 پلاس دارای 6 گیگابایت رم است. هر دو گوشی دارای نسخه های 64/128/256 گیگابایتی هستند. همچنین از طریق کارت حافظه جانبی می توانید تا 400 گیگابایت، افزایش حافظه داخلی داشته باشید.

گلکسی اس 9 از باتری 3000 میلی آمپری و گلکسی اس 9 پلاس از باتری 3500 میلی آمپری بهره می برد که دقیقا همان میزانی است که در سری گلکسی اس 8 مورد استفاده قرار گرفته بود. 

در مراسم معرفی گلکسی اس 9 این گوشی ها در رنگ های آبی، خاکستری، بنفش و مشکی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.