جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بزرگترین تلویزیون هوشمند جهان ارزشی بیش از یک خانه دارد

۷۹۳ بازديد
بزرگترین تلویزیون هوشمند جهان ارزشی بیش از یک خانه دارد


 

شرکت C Seed یکی از کمپانی های فعال الکترونیکی بوده و به تازگی با معرفی تلویزیون هوشمند C Seed 262، از بزرگترین تلویزیون ۴K جهان رونمایی به عمل آورده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

 

به گزارش همانطور که از نام دستگاه پیدا بوده با یک تلویزیون هوشمند ۲۶۲ اینچی غول پیکری رو به رو هستیم. شرکت اتریشی C Seed همانطور که گفته شد در صنعت محصولات الکترونیکی بسیار فعال بوده و حال با معرفی C Seed 262 قصد داشت نام خود را در کتاب های رکورد گینس جای دهد. البته C Seed 262 ارزان قیمت نیست و باید انتظار ارزشی بالایی برای آن داشت.

 

به گفته این کمپانی نمایش رنگ تلویزیون جدید نسبت به تلویزیونی ۲۰۱ اینچی LED که سال ۲۰۱۲ معرفی شد، بسیار غنی و گسترده تر است. C Seed جهت توسعه محصولی لوکس و پریمیومی با بخش Porsche Design که بیشتر در زمینه ارائه محصولی پریمیومی با کمپانی های مختلف همکاری داشته، همکاری نمود.

جای دادن C Seed 262 در یک سالن پذیرایی بزرگ بسیار مناسب بوده و می توانید سینما را به خانه خود بیاورید. با ۱۰ تا ۶ اسپیکری که فناوری صوتی L-Acoustics را شامل می شوند، می توان انتظار کیفیت صوتی بالایی را داشت. طول تلویزیون موردبحث ۶٫۶۵ متر، عرض آن  ۶٫۱۴ متر و ارتفاع ۲٫۵۷ متری است. رزولوشن پنل نمایشگر تلویزیون ۱۷۱۶*۴۰۹۶ پیکسلی بوده و با فناوری boasts black می توان انتظار داشت نمایش رنگ مشکی به شکل شفاف و دقیقی صورت گیرد. در دیگر مشخصات فنی می توان نسبت کنتراست ۵۰۰۰:۱ و شدت روشنایی ۸۰۰ نیتی را نام برد.

C Seed این تلویزیون را به شکلی طراحی کرده تا بدون حاشیه به نظر برسد و در پریمیومی جلوه کردن تلویزیون نیز نقش موثری دارد. قطعا تماشا ویدئو و فیلم های سینمایی در چنین تلویزیون بدون لذت نخواهد بود. گذشته از آن پشتیبانی سرویس استریم ۴K جهت تماشا سریال ها و فیلم ها دیگر ویژگی C Seed 262 است. به گفته کمپانی وزن C Seed 262 بیش از ۸۰۰ کیلوگرم بوده و تنها مناسب ساختمان های بزرگ و یک طبقه است زیرا برای ساختمان های آپارتمانی مناسبتی ندارد. قیمت کلی C Seed 262 به ۵۴۹ هزار دلار می رسد و راه‌اندازی دستگاه توسط تیم کمپانی نیز ۳۸ هزار دلار هزینه خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.