چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

با انرجایزر پاور مکس P16K پرو (Power Max P16K Pro) آشنا شوید، موبایل با باتری 16000 میلی آمپری

۷۲۲ بازديد
با انرجایزر پاور مکس P16K پرو (Power Max P16K Pro) آشنا شوید، موبایل با باتری 16000 میلی آمپری

موبایل های امروزی هر چن در مصرف انرژی بهینه تر می شوند اما به دلیل بالاتر رفتن کیفیت، تقریبا می توان گفت نرخ مصرف انرژی بر زمان آن ها ثابت مانده است. در عین حال دیدیم که در سال 2017 عمر باتری موبایل ها نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است و تنها دلیل آن افزایش حجم باتری آن ها بوده است. با یک نتیجه گیری ساده به این پاسخ می رسیم که باید حجم باتری افزایش پیدا کند! در این صورت باید بپرسم با موبایلی دارای باتری 16000 میلی آمپری چطور هستید!؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با با انرجایزر پاور مکس P16K پرو (Power Max P16K Pro) آشنا شوید، موبایل با باتری 16000 میلی آمپری!

 

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

برای شروع بد نیست مقایسه ای بین ابعاد انرجایزر پاور مکس P16K پرو (Energizer Power Max P16K Pro) با آیفون X به صورت بصری داشته باشیم! همانطور که در تصویر بالا می بینید این دستگاه تقریبا دو برابر آیفون X ضخمات دارد (15.2 میلی متر) و وزن آن حدود 300 گرم عنوان می شود که برای شروع ترسناک است اما وقتی به باتری 16000 میلی آمپری آن فکر می کنیم کاملا منطقی به نظر می رسد چرا که در حقیقت این یک پاوربانک است که توانایی های موبایل را دارد!

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

می دانیم که انرجایزر یکی از تولیدکننده های باتری و پاوربانک است. این شرکت تصمیم گرفته تا یک موبایل با عمر باتری بالا و البته مشخصات کاملا به روز تولید کند. انرجایزر پاور مکس P16K پرو (Power Max P16K Pro) که اگر اسم کوتاه تری می داشت ممنونش می شدیم‌ (!) 4 دوربین دارد یک دو جفت دوربین دوگانه را شامل می شوند. دوربین دوگانه اصلی 16+13 و دوربین دوگانه سلفی 13+5 مگاپیکسلی هستند و طبق انتظار هیچ اطلاعات دقیقی درباره عملکرد آن ها وجود ندارد.

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

انرجایزر پاور مکس P16K پرو

نمایشگر با نسبت 18:9، اندازه 5.99 اینچ و رزلوشن FHD+ همراه است که این نیز کاملا ترندی است. در حقیقت انرجایزر پاور مکس P16K پرو مدل پرباتری تر (!) Energizer Power Max P600S با 4500 میلی آمپر باتری است که با توجه به ضخامت 9.8 میلی متری و وزن 190 گرمی آن، به نظر انتخاب این قول 16000 میلی آمپری منطقی تر باشد!

از دیگر مشخصات می توان به چیپست Helio P23، شش گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. متاسفانه هنوز به این سوال که شارژر 12 ولتی آن چقدر سریع می توان می تواند دستگاه را شارژ کند و یا حتی مهم تر این که آیا از این دستگاه می تواند برای شارژ کردن دیگر موبایل ها استفاده کرد، بی پاسخ باقی مانده است. به صورت مشخص و با توجه به Type C بودن پورت می توان انتظار داشت که تونایی شارژ کردن دیگر دستگاه ها با این پورت را داشته باشد اما سرعت شارژر شدن مشخص نیست!

نظر شما چیست؟ چنین غولی را آرزومندید؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.