سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهایی برای سفر

۶۷۹ بازديد
اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهایی برای سفر

برای هر چیزی و هر جایی اپلیکیشین وجود دارد حتی برای سفر. اپلیکیشن‌های سفر، به ما در برنامه‌ریزی و مدیریت تعطیلات کمک کرده و دغدغه‌های ما را کمتر می‌کنند. ما به سلیقه خود، اپلیکیشن‌هایی برای سفر انتخاب نموده‌ایم. شاید این‌ها بهترین‌ها نباشند ولی به نظر ما همه ارزش امتحان کردن دارند. با ما همراه باشید.

 

بخش جدید «زوم‌اپ» قرار است به معرفی اپلیکیشن‌های مختلف بپردازد. از این‌رو با به پایان رسیدن سری «اپلیکیشن‌هایی برای همه»، معرفی اپلیکیشن‌های مختلف در بخش «زوم‌اپ» دنبال خواهد شد.

برای راحتی کار، اپلیکیشن‌ها را بر اساس موضوع دسته‌بندی نموده‌ و در هر مقاله به یکی از موضوعات خواهیم پرداخت. پیشتر در شش مقاله‌ تحت عناوین «اپلیکیشن‌هایی برای همه: خبرخوان‌ها»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ویرایشگر تصاویر»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ابزارهای کاربردی»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهای کاربردی»،«اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهایی برای کارهای روزانه» و «اپلیکیشن‌هایی برای همه: بازی» به ۳۰ اپلیکیشن مختلف اشاره شد. در این قسمت، با چند اپلیکیشن، برای سفر آشنا خواهیم شد.

Google Translate

Translate-02 Translate-01

آشنایی با زبان دوم و حتی سوم، بخشی از دانش مردم دنیای مدرن محسوب می‌شود. پس در هنگام سفر همراه داشتن یک مترجم همه فن‌حریف امتیاز خوبی است. مترجم گوگل، از ۶۴ زبان متداول دنیا پشتیبانی می‌کند. به راحتی با میکروفون اسمارت‌فون یا تبلت خود صحبت کنید و برگردان نسبتاً قابل فهم آن را دریافت نماید. البته به یاد داشته باشید که استفاده از این سرویس نیازمند اتصال به اینترنت است.

XE Currency
XE-02 XE-01

قصد دارید واحدهای پولی را به یکدیگر تبدیل کنید؟ به کمک XE Currency اینکار به راحتی قابل انجام است. واحدهای پولی مختلف را می‌توان به کمک این اپلیکیشن به یکدیگر تبدیل کرد یا معادل آن را در ۱۰ واحد پولی متفاوت مشاهده کرد.

 

TripAdvisor Hotels Flights

TripAdvisor-02 TripAdvisor-01

نام این اپلیکیشن، همه چیز را درباره‌اش توضیح می‌دهد. در تعطیلات بعدی خود اگر قصد داشتید به دنبال پرواز یا هتل مناسب و ایده‌آل بگردید، از TripAdvisor استفاده کنید، تا به راحتی هتل و پرواز ایده‌آل خود را بیابید. تمام فاکتورها برای رتبه‌بندی هتل‌ها مورد نظر قرار گرفته شده‌اند. برخورداری هتل از رستوران، کافی‌شاپ، مرکز خرید و کیفیت آن‌ها یا دسترسی آن به مراکز پلیس و اورژانس در کنار نظرات میلیون کاربر به شما در انتخاب هتل مورد نظرتان کمک خواهد کرد.

 

TripIt

TripIt-02 TripIt-01

اپلیکیشن TripIt برای کسانی است که همه کارهای سفر را انجام داده و منتظر روز پرواز هستند. گاهی اوقات تغییری در برنامه پرواز رخ داده و عدم اطلاع مسافر از آن باعث بروز مشکلاتی مثل خراب شدن یا تغییر زمان سفر می‌شود. TripIt پس از تأیید دسترسی به ایمیل کاربر، همه اطلاعات مهم و یا تغییرات برنامه پروازی را به صورت نوتیفیکیشن به اطلاع وی می‌رساند.

KAYAK
KAYAK-02 KAYAK-01

اغلب مردم، برای برنامه‌ریزی تعطیلاتشان، به اندازه یک تعطیلات زمان لازم دارند! KAYAK برای همین طراحی شده است. کمک به شما برای برنامه‌ریزی راحتتر. آدرس هتل‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، بنگا‌ه‌های اجازه خودرو، کیفیت سرویس‌ها و... در کنار رابط کاربری خوب، KAYAK را به یک نرم‌افزار کاربردی برای مسافران تبدیل می‌کند.
امیدواریم این اپلیکیشن‌ها برای شما مفید باشند. اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «ساده‌ترین روش دانلود نرم‌افزار‌های اندروید از گوگل پلی برای کاربران ایرانی» مراجعه نمایید.

تجربه کاربری خود را درباره این اپلیکیشن‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید. آیا نمونه‌های مشابه دیگری می‌شناسید؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.