چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

قابلیت Continuum در موبایل‌های ویندوز ۱۰ نیاز به سخت‌افزار خاص ندارد

۶۸۴ بازديد
قابلیت Continuum در موبایل‌های ویندوز ۱۰ نیاز به سخت‌افزار خاص ندارد

تنها نیاز سخت‌افزاری که گوشی شما باید داشته باشند تا بتوانید از قابلیت Continuum در ویندوز ۱۰ بهره ببرید پشتیبانی از Miracast است تا بتوانید تصویر را بصورت بی‌سیم از گوشی به تلویزیون یا مانیتور منتقل کنید. این قابلیت بر روی پردازنده‌ی Snapdragon 800 که در لومیا ۱۵۲۰ یا لومیا ۹۳۰ استفاده شده وجود دارد و همه‌ی گوشی‌های جدید نیز از آن پشتیبانی می‌کنند.

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که قابلیت Continuum نه‌تنها موبایل شما را به یک کامپیوتر دسکتاپ تبدیل می‌کند به واسطه‌ی CAST API و ProjectionManager API به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها و برنامه‌ها را بر روی تلویزیون‌ها پخش کنند و تجربه‌ی مشابه‌ی کنسول‌های بازی یا مواردی از این دست را در اختیار کاربران موبایل‌های ویندوزی قرار دهند.

لذت استفاده از Continuum وقتی به اوج خود می‌رسد که ماوس و صفحه‌کلید را نیز به گوشی خود متصل کنید تا بتوانید یک تجربه‌ی کامل کامپیوتر رومیزی را در آن تجربه کنید. اپلیکیشن‌های یونورسال مانند مجموعه‌ی آفیس براساس سایز صفحه‌نمایش تغییر چهره می‌دهند و رابط کاربری آن‌ها در حالت اتصال به نمایشگر بزرگ‌تر همچون نسخه‌ی دسکتاپ می‌شود.

ویدیویی که در ادامه آماده است را تماشا کنید تا دید بهتری در باره‌ی قابلیت‌های Continuum بدست آورید:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.