چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

تعداد نرم افزارهای ویندوز 8 از مرز 20 هزار عدد گذشت

۶۶۲ بازديد
تعداد نرم افزارهای ویندوز 8 از مرز 20 هزار عدد گذشت

تنها در عرض 2 هفته بیش از 7 هزار نرم افزار به فروشگاه ویندوز 8 اضافه شده است. به این ترتیب تعداد نرم‌افزارهای فعلی این سیستم‌عامل از مرز 20 هزار عنوان گذشته است که از این میزان 18 هزار عنوان مجانی هستند. رشد تعداد نرم‌افزارهای سازگار با رابط کاربری مدرن (مترو سابق) ویندوز 8 نوید آینده روشن برای تبلت‌های مبتنی بر این سیستم‌عامل را می‌دهد.

 

براساس گزارش Win App Update که تعداد نرم‌افزارهای ویندوز 8 را دنبال می‌کند، روز سه شنبه، تعداد نرم‌افزارهای ویندوز 8 به 20 هزار عنوان رسیده است. جالب است بدانید که از این میزان 18 هزار عنوان مجانی هستند، 13 هزار عنوان برای کاربران امریکا، 14 هزار عنوان برای کاربران کانادا و 11 هزار عنوان برای کاربران بریتانیا ساخته شده‌اند.

طی 2 هفته به تعداد نرم‌افزارهای موجود در فروشگاه ویندوز، حدود 7000 عنوان اضافه شده است که این بدین معناست که بطور میانگین روزانه حدود 500 نرم افزار به این فروشگاه اضافه می‌شود. رشد قابل توجه تعداد نرم‌افزارهای ویندوز 8 نویدبخش آینده درخشان برای رابط کاربری مترو است.

به این ترتیب انتظار می‌رود تا پیش از پایان سال جاری میلادی، تعداد عناوین نرم‌افزاری فروشگاه ویندوز 8 از مرز 30 یا 40 هزار بگذرد. این در حالی است که موج ابزارهای مبتی بر ویندوز 8 از همین ماه به راه خواهد افتاد و در تعطیلات پایان سال میلادی به اوج خود می‌رسد.

20 هزار نرم افزار در این فاصله زمانی کوتاه، دستاورد بزرگی برای مایکروسافت به شمار می‌رود و نشان دهنده استقبال توسعه دهندگان نرم‌افزاری از پلتفرم جدید این شرکت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.