جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بدون شک بخشی از امکانات نرم افزاری گلکسی اس 4 برای گلکسی اس 3 نیز ارائه خواهند شد

۶۸۲ بازديد
بدون شک بخشی از امکانات نرم افزاری گلکسی اس 4 برای گلکسی اس 3 نیز ارائه خواهند شد

درست است که گلکسی اس 4 از نظر سخت افزاری نسبت به نسل قبلی ارتقاء یافته و به صفحه نمایش 5 اینچ فول‌اچ‌دی یا پردازنده 8 هسته‌ای تجهیز شده است. اما آنچه در نسل چهارم گلکسی مورد توجه بسیار قرار گرفته، بخش نرم‌افزاری و سرویس‌های مختلف آن است. سامسونگ نیز در کنفرانس معرفی این محصول بیشتر وقت خود را به معرفی سرویس‌های نرم‌افزاری اختصاص داد. طبیعتا در ذهن کاربران فعلی گلکسی اس 3 این پرسش شکل گرفته است که آیا آنها نیز از این امکانات بهره‌مند خواهند شد؟ بله کمی تا قسمتی

سامسونگ در مصاحبه‌ای که با PC Mag داشته اعلام نموده که قصد دارد بخشی از امکانات نرم‌افزاری که به سخت‌افزار خاص مانند فرستنده اینفرارد یا سنسورهای گام سنج مرتبط نمی‌شوند را برای پرچمداران دیگر نیز آماده کند.

به راحتی می‌توان تشخیص داد که چه قابلیت‌های برای نسل سوم گلکسی اس عرضه نخواهند شد. قابلیت Air View و استفاده نمایشگر با دستکش نیاز به سنسورهای خاصی در صفحه نمایش دارد که اس 3 فاقد آن است پس کاربران گلکسی اس 3 از آن بی نصیب خواهند بود.  قابلیت دیگر که به اس راه پیدا نخواهد کرد نرم افزار ریموت کنترل هوشمند است که به اینفرارد نیاز دارد و از طریق آن کنترل تلویزیون و دیگر لوازم صوتی تصویر توسط تلفن میسر می‌شود. نرم افزار دیگری که بصورت اختصاصی برای گلکسی اس 4 باقی خواهد ماند S Health است چون این نرم افزار نیاز به سنسور گام سنج و سنسورهای دما و رطوبت هوا دارد.

اما قابلیت‌های تازه دوربین و همینطور قابلیت کنترل حرکت چشم که توسط آن اگر چشم از ویدیو در حال پخش بردارید، پخش ویدیو بصورت خودکار متوقف می‌شود و قابلیت‌های دیگر از این دست، احتمالا برای گلکسی اس 3 عرضه خواهند شد.

علاوه بر گلکسی اس 3 احتمالا این امکانات به گلکسی نوت 2 نیز راه پیدا خواهند کرد اما هنوز زمان انتشار بسته بروز رسانی اعلام نشده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.