پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تغییر در طراحی ظاهری پرچمدار سونی یک ماه مانده به رونمایی

۷۷۰ بازديد

به مانند سال های گذشته، انتظار می رود پرچمدار جدید شرکت سونی اواخر ماه جاری میلادی و هم زمان با کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون رونمایی شود، اما اخیراً شواهدی به دست آمده که نشان می دهد نظر مدیران این شرکت در خصوص طراحی ظاهری محصول مورد نظر تغییر کرده و قصد دارن اصلاحاتی را در آن اعمال کنند.

این شرکت اخیراً نامه ای را برای رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) ارسال نموده و از آن سازمان خواسته تا به دلیل اعمال برخی تغییرات در طراحی ظاهری، گواهی صادر شده برای موبایل در انتظار معرفی شان را باطل نماید.

از آنجا که پرچمدار جدید سونی هنوز در هیچ بازاری رونمایی یا عرضه نشده است به نظر نمی رسد رگولاتوری آمریکا مشکلی برای پذیرش درخواست ژاپنی ها داشته باشد.

نامه مورد بحث در تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن) تسلیم FCC شده است، بنابراین بعید به نظر می رسد فرصتی برای ایجاد تغییری اساسی در قالب طراحی موبایل بالارده جدید سونی وجود داشته باشد و بیشتر احتمال می رود که برخی ایرادات جزئی که به تازگی یافت شده اند اصلاح شود.

قرار است رویداد اختصاصی سونی در MWC 2018 در تاریخ ۲۶ فوریه (۷ اسفند) و درست یک روز پس از کنفرانس اختصاصی سامسونگ برگزار شود. انتظار می رود علاوه بر پرچمدار جدید، ژاپنی ها چند موبایل میان رده تازه را نیز در معرض نمایش بگذارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.