چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

اشراف زاده مرسدس بنز؛ مایباخ S کلاس برای سال 2019 بروز شد

۶۵۶ بازديد

مایباخ S کلاس که لوکس ترین و مجلل ترین مدل تولیدی توسط مرسدس محسوب می شود، برای سال 2019 بروزآوری شد. این مدل اکنون ظاهری مشابه با برخی از کانسپت های اخیر اشتوتگارتی ها پیدا کرده و برای رویارویی با محصولات اشرافی بنتلی و رولزرویس آماده تر شده است.

بیشترین دامنه تغییرات در دماغه مایباخ S کلاس 2019 دیده می شود. در این یخش ورودی هوای رادیاتور کاملا از نو طراحی شده و پره های عمودی جای خطوط افقی را گرفته اند. به گفته طراحان مرسدس این خطوط که پیش از این شاهد استفاده از آنها در مفهومی ویژن مرسدس-مایباخ 6 کوپه و نسخه کابریوله آن بوده ایم، از کت و شلوارهای راه راه اقتباس شده اند.



برای ایجاد تمایز بیشتر، مدل 2019 از مایباخ S کلاس با 9 ترکیب متفاوت از رنگ های دوگانه ارایه می شود. تمامی رنگ های تیره این سدان لوکس اشرافی، بصورت پوشش دولایه شفاف قابل انتخاب هستند. در صورت سفارش این آپشن بدنه مایباخ S کلاس 2019 عمق بیشتر و جلایی پیانویی خواهد داشت. همانطور که می توان حدس زد، همه فرایندهای مربوط به ایجاد این نوع رنگ آمیزی منحصر به فرد توسط افراد کاملا خبره و بصورت دستی انجام می شوند.

رینگ های 20 اینچی جدید با پره های چندگانه و سه رینگ انحصاری با طراحی منحصر بفرد دیگر آپشن های مرسدس برای مایباخ S کلاس 2019 هستند. در داخل کابین، اشتوتگارتی ها امکان انتخاب دو ترکیب رنگ جدید را برای مشتریان فراهم نموده اند که عبارتند از قهوه ای/مشکی و بژ ساوانایی/مشکی. در کنار این، مشتریان می توانند از بین رنگ های مسی، طلایی و پلاتینی رنگ دلخواه را برای دوخت چرم ناپا انتخاب کنند.

 

از لحاظ فنی، مرسدس تغییر خاصی در لیست پیشرانه ها نداده و مایباخ S کلاس 2019 با همان موتورهای قبلی ارایه خواهند شد. در ایالات متحده این خودروی مجلل در دو نسخه S 5650 4MATIC و S 650 به فروش خواهد رسید.

 

نسخه S 5650 4MATIC نیروی خود را از یک موتور 4 لیتری V8 با 463 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور دریافت خواهد کرد. در زیر کاپوت مایباخ S 650 نیز همان موتور 6 لیتری V12 با 621 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور نصب خواهد شد. آنطور که اشتوتگارتی ها اعلام کرده اند، به لطف این پیشرانه های توانمند، شتاب هر دو نسخه زیر 5 ثانیه خواهد بود.

 

درباره قیمت این کاخ متحرک هنوز اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. مایباخ S کلاس 2019 یکی از نمایندگان مرسدس در نمایشگاه خودروی ژنو که ماه آینده میلادی برگزار می شود، خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.