چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

زوم‌اپ: Beatfind؛ موسیقی در حال پخش را با یک چشم‌ برهم زدن پیدا کنید

۶۶۴ بازديد
زوم‌اپ: Beatfind؛ موسیقی در حال پخش را با یک چشم‌ برهم زدن پیدا کنید


اگر گوش‌ دادن به موسیقی، یکی از علایق‌ شما باشد، مسلماً با اپلیکیشن‌های مشابه Beatfind آشنا هستید. این‌ دسته از اپلیکیشن‌ها با گوش‌ دادن به موسیقی در حال پخش، نام آن را نمایش می‌دهند تا بتوانید ساده‌تر از آنچه فکر می‌کنید، لیست موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را کامل کنید.

تاکنون اپلیکیشن‌های بزرگی با چنین هدفی تولید شده‌اند که از بزرگ‌ترین آن‌ها می‌توان به Shazam و Musixmatchاشاره کرد. امروز قصد داریم اپلیکیشن جدیدی در این حوزه معرفی کنیم که با ویژگی‌ها و ظاهر خاص، شما را دلباخته‌ خود خواهد ساخت.

مانند دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، برای پیداکردن قطعه در حال پخش باید دکمه‌ی مربوطه را فشار دهید تا فرآیند جستجو آغاز شود؛ اما با آغازِ جستجو، شاهد به حرکت درآمدن افکت‌های جذابی خواهید بود که مسلماً چشم‌های هر کاربری را نوازش می‌دهد. با پیدا شدنِ آهنگِ مورد نظر، اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا ضربِ آهنگ‌ را با فلش موبایلتان هماهنگ کنید. کافی است چراغ‌های محیطی که در آن قرار دارید، خاموش کنید و موسیقی را با صدای بلند، همراه با این ویژگی پخش کنید؛ خواهید دید حسی که با این‌کار نسبت به آهنگ پیدا می‌کنید، بسیار خاص و لذت‌بخش است؛ حال تصور کنید اتصال دستگاهتان به بلندگوهای قدرت‌مند چگونه خواهد بود!

البته ویژگی‌های این اپلیکیشن تنها به موردِ بالا خلاصه نمی‌شود و موارد جذاب دیگری نیز درباره‌ی آن باقی مانده است.

تمام موسیقی‌های یافت‌شده توسط این اپلیکیشن، در صفحه‌ی تاریخچه (History) ذخیره می‌شود و می‌توانید بعدها به تمام نام‌ها دسترسی داشته باشید. بنابراین دیگر نیازی نیست که آهنگ یافت‌شده را سریعاً به‌ خاطر بسپارید؛ زیرا Beatfind این کار را برای شما انجام می‌دهد.

در توضیحات این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل‌پلی آمده است:

Beatfind می‌تواند موسیقی‌ که در اطرافتان در حال پخش است، تشخیص بدهد. برای تجربه‌ای بهترِ مهمانی‌، دکمه‌ی روشنایی را فشار دهید و خود را برای افکت برق‌مانند فلش دستگاهتان که با ضرب آهنگ همگام است، آماده کنید.

Beatfind‌ تاکنون بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار بار دانلود شده است و از مجموعِ ۲۷۸۷ رأی‌دهنده، توانسته به امتیاز ۴.۳ دست پیدا کند.

متأسفانه این اپلیکیشن تنها برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس قرار دارد و کاربران سیستم‌عامل iOS ‌فعلاً امکان استفاده از آن را ندارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.